راز زن خائن 22 ساله در قتل شوهر 41 ساله اش
زن جوانی که شوهر میان سال خود را با نقشه ای عجیب به قتل رسانده بود در حالی راز این جنایت هولناک را فاش کرد که ادعا می کند شیوه و شگرد قتل را در فضای مجازی جست وجو کرده است

زن 22 ساله شوهرش را کشت؛ مرا کتک می زد و طلاق نمی داد!


حدود ۲۰ روز قبل بود که ماجرای کتک خوردن وحشتناک یک زن جوان، نیروهای کلانتری مهرگان مشهد را به تکاپو انداخت. گزارش های پلیس ۱۱۰، در حالی از اختلافات خانوادگی شدید حکایت داشت که خانواده عزادار، عروس خانواده را زیر مشت و لگد گرفته بودند.

به همین دلیل نیروهای انتظامی بی درنگ عازم منزل مذکور شدند و زن ۲۲ ساله را از زیر دست و پای نزدیکانش نجات دادند. بررسی های پلیس در این باره نشان داد: همسر ۴۱ ساله زن جوان، سه روز قبل دچار مسمومیت حاد شده و به بخش مسمومان بیمارستان امام رضا(ع) مشهد انتقال یافته اما تلاش کادر درمانی برای نجات این مرد از مرگ به نتیجه نرسید و او به دلیل عوارض ناشی از مسمومیت شدید جان سپرد.

در حالی که مرگ «محمد – غ» مشکوک به نظر می رسید آثاری از سوء مصرف مواد مخدر در ماجرای مرگ وی نمایان شد و بدین ترتیب، اطرافیان متوفی درباره علت مرگ وی به «بهناز» (همسر ۲۲ ساله متوفی) مظنون شدند.

به همین دلیل نزدیکان «محمد» به طور پنهانی گوشی تلفن عروس خانواده را بررسی کردند و با پیامی روبه رو شدند که «بهناز» برای فرد ناشناسی ارسال کرده بود. مضمون این پیام مبنی بر این که «کسی متوجه نمی شود که من این بلا را سرش آوردم» این خانواده عزادار را به کنکاش واداشت چرا که آن ها احتمال می دادند «محمد –غ» توسط همسرش مسموم شده است و ...

با تحقیقات بیشتر درباره چگونگی مرگ مرد ۴۱ ساله، ماجرای مذکور اهمیت خاصی پیدا کرد و فرضیه وقوع جنایت مطرح شد. این گونه بود که نیروهای کلانتری مهرگان، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند و زن ۲۲ ساله را نیز تحت نظر گرفتند. با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله قاضی «محمود عارفی راد» با صدور دستورات ویژه قضایی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی خواست تا بررسی های تخصصی را در این باره آغاز کنند.

طولی نکشید که گروهی ورزیده از کارآگاهان با نظارت مستقیم سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس اداره جنایی آگاهی) وارد عمل شدند و به تحقیق غیرمحسوس پرداختند.

بررسی های آنان قبل از اعلام نظر پزشک قانونی بیانگر آن بود که مرد ۴۱ ساله بر اثر مصرف بیش از حد متادون (داروهای مخدردار) و مشروبات الکلی جان باخته است. حالا دیگر پرونده ای پیچیده روی میز قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد قرار گرفته بود و اظهارات «بهناز» فرضیه «جنایت» را قوت بخشید چرا که او مدعی شد از مدت ها قبل با همسرش اختلاف داشته است اما شوهرش او را طلاق نمی داد.

از سوی دیگر ارسال پیام مشکوک برای فردی ناشناس با مضمونی جنایی، موجب شد قاضی «عارفی راد» دستور بازداشت موقت زن ۲۲ ساله را صادر کند چرا که تحقیقات غیرمحسوس کارآگاهان نیز بر فرضیه وقوع قتل، مهر تایید زده بود.

به همین دلیل «بهناز» به شعبه ویژه پرونده های جنایی در دادسرای مشهد منتقل شد و به سوالات فنی قاضی ویژه قتل عمد پاسخ داد. او که ابتدا تلاش می کرد خود را بی گناه جلوه دهد درباره چگونگی مرگ همسرش گفت: من دختر نوجوانی بودم که با «محمد» ازدواج کردم ولی از همان روزهای اول زندگی با هم اختلاف داشتیم، با آن که دو فرزندم نیز به دنیا آمدند ولی تاثیری در بروز اختلافات بین ما نداشت چرا که او مدام مشروبات الکلی مصرف می کرد و مرا کتک می زدحتی وقتی از منزل بیرون می رفت مرا در خانه زندانی می کرد.

در شرایطی که دو فرزند ۴ و ۵ ساله دارم قصد جدایی از همسرم را داشتم ولی او مرا طلاق نمی داد،تا این که چند شب قبل به دلیل زیاده روی در مصرف مشروبات الکلی، حال وخیمی پیدا کرد و من هم زمانی که دیدم کف از دهانش سرازیر شده است با نگرانی ماجرا را به خانواده اش اطلاع دادم که آن ها هم سراسیمه خود را به منزل من رساندند و سپس شوهرم را با اورژانس به بیمارستان منتقل کردند اما او در مرکز درمانی جان سپرد و خانواده همسرم به من مشکوک شدند.این زن ۲۲ ساله در پاسخ به سوال مقام قضایی مبنی بر این که آن پیامک را برای چه کسی ارسال کردی؟ گفت:او جوانی مجرد است که در یکی از روستاهای ملایر زندگی می کند و در فضای مجازی با او آشنا شده ام ...

با این اظهارات دیگر تردیدی وجود نداشت که مرد ۴۱ ساله در یک حادثه جنایی و به طرز مرموزی به قتل رسیده است به همین دلیل شیوه سوالات قاضی ویژه قتل عمد رنگ و بوی جنایی گرفت و سوالات انحرافی و تخصصی خودنمایی کرد.

زن جوان که دیگر نمی توانست حقیقت موضوع را پنهان کند، وقتی به بن بست تحقیقاتی رسید ناگهان راز هولناکی را فاش کرد. او گفت: آن قدر از رفتارهای همسرم خسته شده بودم که تصمیم به قتل او گرفتم اما درباره شیوه قتل تردید داشتم تا این که پس از جست وجو در گوگل به نقشه ای رسیدم که همسرم را با استفاده از داروهای مخدردار به قتل برسانم چرا که او مدام مشروبات الکلی مصرف می کرد و همه خانواده اش از این ماجرا خبر داشتند. پس از آن که شیوه مرموز قتل را آموختم، مقدار زیادی متادون تهیه کردم و درون بطری مشروبات الکلی همسرم ریختم. او شب هنگام همان مشروبات آلوده را نوشید و در حالی که کف از دهانش سرازیر شده بود کف اتاق افتاد. من هم بلافاصله موضوع را به خانواده اش اطلاع دادم و ...

اگرچه اعترافات زن جوان راز این جنایت وحشتناک را فاش کرد اما واکاوی های تخصصی در این پرونده نشان داد که افراد دیگری نیز با توجه به مضمون پیامک ارسالی از سوی «بهناز» در این ماجرای جنایی نقش دارند.

این گونه بود که قاضی «عارفی راد» با صدور دستورات محرمانه ای، بررسی های بیشتر درباره زوایای پنهان این ماجرا و دستگیری دیگر عوامل مرتبط با این جنایت را به کارآگاهان دایره قتل عمد پلیس آگاهی خراسان رضوی سپرد. به گزارش روزنامه خراسان، تاکنون دو مرد جوان به اتهام همدستی با زن ۲۲ ساله شناسایی شده اند که بررسی های تخصصی توسط سروان اسماعیل عظیمی مقدم (افسر پرونده) همچنان ادامه دارد.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: rokna.net