اعتراف مسافر امریکا به قتل همسر 58 ساله اش
نخستین ساعات بامداد جمعه ۲۰ آبان، مأموران کلانتری جنت‌آباد در تماس با بازپرس میثم حسین‌پور از کشف جسد زن میانسالی در خانه‌اش واقع در طبقه دوازدهم یک برج خبر دادند.

قتل زن جوان در برج جنت آباد !


با اعلام این خبر، بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و جسد زن ۵۸ ساله را که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود و از زمان مرگش حدود ۳۶ ساعت می‌گذشت، داخل خانه مشاهده کردند.
 
برادر مقتول که همراه مأموران وارد خانه شده بود، گفت: خواهرم و شوهرش با هم اختلاف داشتند البته اختلافشان نگران‌کننده نبود. آنها دو فرزند دارند که سال‌ها است در امریکا زندگی می‌کنند و خواهرم و همسرش کارهای سفر را انجام داده بودند و قرار بود برای ملاقات با بچه‌هایشان به امریکا بروند و هفته قبل هم به امارات سفر کرده بودند تا مقدمات کارهای سفر به امریکا را انجام دهند اما وقتی برگشتند از دو روز قبل هر چه با خواهرم تماس گرفتم جواب نداد، دیشب به در خانه‌شان رفتم اما کسی در را باز نکرد من هم نگران شدم و به پلیس خبر دادم.

در ادامه بررسی‌ها تیم جنایی در بازرسی از خانه مقدار زیادی دینار و دلار کشف کرد و مشخص شد پاسپورت زن میانسال در خانه است اما از شوهرش و پاسپورت او خبری نبود. با توجه به اینکه برخی شاهدان خروج همسر مقتول را با خودروی پژو 206 از خانه دیده بودند، این فرضیه قوت گرفت که وی قاتل همسرش بوده است.

در ادامه شماره پلاک خودروی ۲۰۶ متهم به واحدهای گشت اعلام شد و مأموران گشت پلیس موفق شدند مرد میانسال را در بزرگراه تهران - قم سوار بر خودرواش شناسایی کنند.متهم پس از دستگیری به اداره آگاهی انتقال داده شد و در تحقیقات به قتل همسرش اعتراف و انگیزه‌اش را از این جنایت اختلافات خانوادگی اعلام کرد.

تحقیقات در این رابطه به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران ادامه دارد.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: rokna.net