سرانجام رابطه شیطانی مرد خائن با زن مطلقه
مرد ۳۱ ساله در دایره اجتماعی کلانتری گفت: رابطه با این زن مطلقه وسوسه ام کرد تا او را به عقد موقت خودم دربیاورم و ناهید به خاطر این که عشق و دوستی خودش را ثابت کند یک خودروی سواری پراید خرید و آن را در اختیارم گذاشت.

عشوه هایش هوش از سرم پراند !


من با هماهنگی یکی از دوستان قدیمی ام، به همسرم گفتم این خودرو متعلق به دوستم است و می خواهم آن را به صورت اقساطی خریداری کنم.

بیچاره شریک زندگی ام دروغ هایم را باور کرد و فریب حرفهایم را خورد و حتی از بابت خرید خودرو خیلی خوشحال شد.

مرد جوان افزود: یک ماه از این ماجرا گذشت و ناهید با حیله و ترفند ۳ میلیون تومان به عنوان قرض از من گرفت اما چند روز بعد خودرو پراید از جلوی خانه ام به سرقت رفت و وقتی موضوع را به این زن جوان اطلاع دادم او با ناراحتی گفت باید هرطور شده پول خودرو را جور کنم چون اگر برادرانش بویی از رابطه مخفیانه مان و سرقت خودرو ببرند خون به پا خواهند کرد و دچار مشکل خواهم شد.

اعلام موضوع سرقت خودرو به پلیس

ناهید ادعا کرد خودش موضوع سرقت خودرو را به پلیس اعلام می کند و من هم دست به کار شدم و با فروش طلاهای همسرم و گرفتن یک وام بانکی ۶ میلیون تومان دیگر فراهم کردم و به او دادم و ۳ میلیون تومانی را که به عنوان قرض گرفته بود نیز پای حساب و کتاب هایمان نوشت.

این زن جوان از لحظه ای که پول های بی زبان را از دستم گرفت دیگر به تلفن هایم جواب نداد و گفت قصد دارد به عقد رسمی پسر یکی از اقوامش دربیاید.

پشت دستم را داغ کردم که دیگر دنبال چنین کارهایی نروم و سرگرم زندگی ام شدم که روز قبل خودرو سرقت شده را داخل یک نمایشگاه خودرو دیدم و وقتی در این باره جست وجو کردم فهمیدم ناهید خودش خودرو را برای فروش به نمایشگاه تحویل داده است و سرقت پراید، حقه ای برای فریب من بوده است.

من هیچ مدرک قانونی برای اثبات حرف هایم ندارم فقط می توانم بگویم به همین راحتی سرم کلاه رفت و 21 میلیون تومان را باختم.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: rikna.net