آخرین وضعیت دانش‌ آموزان مسموم‌ شده مازندرانی
فرماندار ساری گفت: خوشبختانه حال عمومی دانش‌آموزان مسموم شده در بخش چهاردانگه این شهرستان خوب است و جای نگرانی نیست

توضیح در مورد وضعیت دانش‌ آموزان مسموم‌ شده مازندرانی

محمدعلی نوبخت افزود: ۱۹ نفر از دانش آموزان مسموم شده مدرسه شبانه‌روزی امام حسین(ع) برای بررسی بیشتر وضعیت و اطمینان از سلامت کامل آنان در بیمارستان‌های بوعلی، امام خمینی(ره) و فاطمه الزهرا(س) ساری پذیرش شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۹ نفر در بیمارستان بوعلی، هفت نفر در بیمارستان امام خمینی(ره) و سه نفر در بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مورد پذیرش قرار گرفتند.

فرماندار ساری گفت: با این دانش آموزان دیدار کردم که خوشبختانه مورد خاصی نداشتند اما برای اطمینان از سلامت کامل آنان، مراقب‌های لازم صورت می‌گیرد.

نوبخت بیان کرد: علت انتشار گاز مونواکسیدکربن، خراب شدن فن شوفاژخانه مدرسه بوده است.

سخنگوی اورژانس مازندران نیز پیش از این در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه حال دانش آموزان مسموم شده در بخش چهاردانگه ساری بر اثر انتشار گاز مونواکسیدکربن وخیم نیست، گفت: ۱۹ نفر از دانش آموزان به ساری اعزام شدند.

زکریا اشکپور افزود: مسمومیت دانش آموزان مدرسه شبانه روزی امام حسین (ع) بخش چهاردانگه ساری ساعت ۲۱:۱۵ به اورژانس سه منطقه کیاسر، تاکام و راهبند اطلاع داده شد که سه دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه ۱۹ نفر از دانش آموزان پسر این مدرسه شبانه روزی، بر اثر انتشار گاز مونواکسیدکربن دچار مسمومیت شدند که حال آنان وخیم نیست.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش مازندران نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: حال دانش آموزان مدرسه امام حسین(ع) چهاردانگه خوب است و خطری آنان را تهدید نمی‌کند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir