دام هولناک زن و شوهر پلید برای زن مسافر
اعضای یک خانواده در پوشش مسافرکش زنی جوان را به تله انداختند.

 مرد 40 ساله به همراه زن و پسر 13 ساله اش او را به بیابان کشاندند!

زنی که در چنگ زورگیران مسافرنما گرفتار شده بود در حالی با پای شکسته و دستانی خون‌آلود روانه بیمارستان شد که پلیس مشهد در کمتر از ۲۴ ساعت، باند مخوف زورگیری خانوادگی را به دام انداخت.

این ماجرای هولناک ظهر چهاردهم دی هنگامی رخ داد که زن میان سالی سوار بر یک دستگاه پراید در مسیر بزرگراه فجر به سمت شهرک غرب در حرکت بود. او ناگهان با مشاهده اعضای یک خانواده که در حاشیه بزرگراه منتظر خودرو بودند، پدال ترمز را فشرد تا از سر دلسوزی آن‌ها را به مقصد برساند. با توقف خودرو بلافاصله مادر خانواده در صندلی جلو نشست و مرد ۴۰ ساله به همراه ۳ فرزند قد و نیم قد خود در صندلی عقب جا گرفت.

پدر خانواده در حالی که فرزندانش را داخل خودرو جابه جا می‌کرد  از زن میان سال خواست تا آن‌ها را به آرامگاه ببرد و چنین وانمود کرد که قصد دارند به صورت خانوادگی به زیارت اهل قبور بروند!

زن ۵۴ ساله هم که از افکار پلید و شیطانی مسافرنماها بی خبر بود به طرف آرامگاه خواجه ربیع به راه افتاد، اما هنوز به مقصد نرسیده بودند که مرد ۴۰ ساله  مدعی شد منظور او از آرامگاه، گورستانی در نزدیکی روستای کلاکوب در جاده کلات بود!

راننده پراید که هیچ گاه تصور چنین برداشتی از سخنان پدر خانواده را نداشت به ناچار به طرف جاده کلات تغییر مسیر داد ،اما هنوز مسافتی طی نکرده بود که مسافرانش از او خواستند تا در حاشیه جاده توقف کند. در همین حال ناگهان مرد ۴۰ ساله از پشت سر دستش را به دور گلوی راننده حلقه کرد و همسرش نیز که در صندلی جلو نشسته بود، چسب پهنی را به دور دهان و دستان زن ۵۴ ساله چسباند تا سروصدا نکند! در این هنگام مرد مذکور از خودرو پیاده شد و پیکر وحشت زده راننده را از پشت فرمان به صندلی عقب انتقال داد و خودش پدال گاز را فشرد. زن میانسال که تازه فهمیده بود در چنگ زورگیران خطرناک گرفتار شده است دست و پا می‌زد و با چهره‌ای هراسان و نگران تلاش می‌کرد تا راهی برای گریز پیدا کند ولی مرد معتاد شگردهای بی رحمی و وحشت آفرینی را به فرزندانش نیز آموخته بود. به همین دلیل اعضای مخوف این باند خانوادگی سعی داشتند او را به هر طریق ممکن از دست و پا زدن‌های بیهوده باز دارند که در این هنگام زن وحشت زده جیغ کشید و پایش را که گویی به شدت آسیب دیده بود با ایما و اشاره به مسافرنماهای خطرناک نشان می‌داد ولی آن‌ها نه تنها توجهی به این اشاره‌ها نداشتند  بلکه پسر ۱۳ ساله خانواده در یک لحظه قیچی را از درون خودرو برداشت و به دست و پای راننده‌ای زد که آن‌ها را از سر مهربانی و دلسوزی سوار کرده بود. زن میان سال که با دست و پاهای بسته، خون نیز از جراحت هایش بیرون می‌زد، فقط اشک می‌ریخت که دزدان مذکور او را در محلی خلوت رها کردند و سوار بر پراید سرقتی به طرف مخفیگاه خودشان رفتند. زن که بعد از مدتی تلاش موفق شده بود، دستانش را باز کند با کمک رهگذران و رانندگان عبوری از کنار جاده، با امدادگران اورژانس تماس گرفت و آن‌ها او را در حالی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل کردند که بنا به تشخیص کادر درمان باید عمل جراحی می‌شد . روز بعد از این ماجرا و هنگامی که زن میان سال از مرگ نجات یافته و تحت درمان بود، پسر وی با پلیس تماس گرفت و ماجرای زورگیری خانوادگی را فاش کرد. با دریافت این گزارش و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، فرمانی ویژه از سوی سرهنگ احمد نگهبان (رئیس پلیس مشهد) برای پیگیری خاص این پرونده صادر شد و بدین ترتیب گروهی تخصصی از نیروهای کارآزموده تجسس با هدایت مستقیم سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری سپاد) عملیات ردیابی پراید سرقتی را در دستور کار قرار دادند.

طولی نکشید که رصدهای اطلاعاتی با همکاری فرزند مال باخته به نتیجه رسید و مشخص شد که پراید سرقتی در محدوده خین عرب مشهد تردد کرده است. بنابراین گروه عملیاتی پلیس با راهنمایی و دستورات قاطع قاضی فرهمندنیا (جانشین  معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) با ردزنی‌های پلیسی به منزلی در خیابان طرحچی رسیدند و مخفیگاه مذکور را به محاصره درآوردند، اما مرد ۴۰ ساله که متوجه حضور خودروهای پلیس در آن منطقه شده بود از طریق پشت بام گریخته بود به همین دلیل زمانی که نیروهای دایره تجسس وارد مخفیگاه شدند فقط «ف- ت» زن ۳۶ ساله را دستگیر کردند. این درحالی بود که خودروی پراید سرقتی نیز داخل منزل پارک شده بود.

با انتقال متهم به مقر انتظامی بازجویی‌های تخصصی از وی توسط ستوان یکم شیرزاد (افسر پرونده) و با نظارت رئیس کلانتری آغاز شد. این زن جوان که مدعی بود به خواست شوهر کریستالی اش، زورگیری کرده است، درباره این ماجرا گفت: از چهارراه میدان بار نوغان سوار خودروی آن زن شدیم و در طول مسیر همسرم به بهانه‌ای با او درگیر شد و من هم با چسب پهن دهان و دست و پایش را بستم ولی جراحت‌ها را پسرم با قیچی زد تا او را ساکت کند! وی ادامه داد: گوشی تلفن را نیز بعد از خارج کردن سیم کارت در محلی زیر خاک دفن کردم تا از این طریق شناسایی نشویم! اما دیگر مدارک در منزل است و ...

تلاش نیروهای تجسس با تاکید فرمانده انتظامی مشهد برای دستگیری شوهر فراری این متهم و کشف جرایم احتمالی دیگر باند زورگیری خانوادگی در حالی ادامه دارد که زن ۳۶ ساله با دستور قاضی رضوی ( بازپرس شعبه ۲۱۳ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد) روانه زندان شد.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com