پسر ۱۶ ساله قربانی پدرش شد
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان راسک گروگان ۱۶ سال از چنگال آدم ربایان نجات یافت

آدم ربایی پسر 16 ساله

مرتضی جوکار دیروز در زاهدان اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در یکی از محلات شهر راسک بلافاصله مأموران انتظامی وارد عمل شدند

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد افراد مسلح و ناشناس نوجوان ۱۶ ساله را  با یک دستگاه خودروی پژو پارس ربوده و از محل متواری شده‌اند.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یکسری اختلافات مالی با پدر این نوجوان، او را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

جوکار تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس محل اسارت این گروگان شناسایی فرد ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری که قبل از حضور مأموران عرصه را بر خود تنگ دیده بودند متواری شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده شد خاطرنشان کرد: با توجه به شناسایی آدم ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آنها ادامه دارد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: rokna.net