عاقبت زن و شوهری با ۲۵۸ فقره کلاهبرداری
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: یک زن و شوهری که از طریق فروش حواله خودرو از ۲۵۸ نفر مبلغ ۳ هزار میلیار ریال کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند

کلاهبرداری 3 هزار میلیاردی زن و شوهر از طریق فروش حواله خودرو

این زوج جوان خودروهای حواله ای صفر کیلومتر را به شهروندان می فروختند و پس از تحویل خودرو به مشتریان و گذشت چند روز به بهانه سرویس های اولیه و استفاده از خدمات پس از فروش، خودروهای تحویلی را پس گرفته و دیگر به مشتریان تحویل نمی دادند.

سردار کیومرث عزیزی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تعداد زیادی از شهروندان شهرستان قرچک مبنی بر کلاهبرداری زن و شوهری جوان از طریق فروش حواله ای خودرو، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی و بررسی سرنخ‌های موجود، با شیوه‌های کشف نوین جرم، مخفیگاه متهمان را در شهرستان قرچک شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنان را طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

عزیزی افظهار داشت: این زوج جوان خودروهای حواله ای صفر کیلومتر را به شهروندان می فروختند و پس از تحویل خودرو به مشتریان و گذشت چند روز به بهانه سرویس های اولیه و استفاده از خدمات پس از فروش، خودروهای تحویلی را پس گرفته و دیگر به مشتریان تحویل نمی دادند.

وی با اشاره به کشف ۵ عدد مهر جعلی ادارات دولتی از مخفیگاه متهمان گفت:تاکنون ۱۰۸ نفر از شهروندان شهرستان قرچک و ۱۵۰ نفر از شهروندان شهرستان اسلامشهر شکایت خود را نسبت به این کلاهبرداران ثبت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به اینکه مبلغ کلاهبرداری این زوج ۳ هزار میلیارد ریال برآورد شده افزود: متهمان به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir