قاتل مامور حراست نفت و گاز مارون دستگیر شد
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری قاتل مامور حراست نفت و گاز مارون، در اهواز خبر داد

قتل در تیراندازی به سمت خودروی گشت حراست شرکت نفت و گاز مارون

سرهنگ حجت‌الله سفید پوست اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی به سمت خودروی گشت حراست شرکت نفت و گاز مارون شهرستان رامشیر در ۲۵ دی‌ماه که منجر به فوت یکی از کارکنان حراست شد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: از همان لحظات اولیه با هدایت عملیاتی فرمانده انتظامی خوزستان، کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان با حضور در صحنه، تحقیقات تخصصی و پلیسی را آغاز کردند.

سرهنگ سفید پوست گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه‌روزی و کار اطلاعاتی گسترده هویت قاتل و همدستانش و مخفیگاه قاتل در شهرستان اهواز را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، مخفیگاه متهم را محاصره کردند و در حالی که او قصد متواری شدن داشت با هوشیاری و سرعت عمل کارآگاهان پلیس دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس صراحتاً به تیراندازی منجر به قتل با انگیزه سرقت اعتراف کرد، افزود: یک دستگاه خودروی پژو مورد استفاده در صحنه قتل، از مخفیگاه متهم کشف شد.

سرهنگ سفید پوست گفت: قاتل پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.cm/news
منبع: isna.ir