تعرض 2 پسر به دختر جوان بعد از دوستی اینترنتی
دختر جوان که در فضای مجازی با پسری آشنا شده و به دست او و دوستش مورد آزار قرار گرفته است از دادگاه خواست تا برای متهمان سنگین‌ترین مجازات را تعیین کند.

ماجرای تلخ تجاوز دو پسر جوان به یک زن در باغ



 متهمان که دو پسر جوان هستند با کشاندن دختری به باغ او را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

یک سال قبل دختر 19ساله‌ای به نام مهنوش به ماموران مراجعه و شکایت هولناکی را برای ماموران مطرح کرد. او که مدعی بود به دست دو پسر جوان مورد آزار قرار گرفته گفت: چند هفته قبل در فضای مجازی با پسر 21ساله‌ای به نام شهرام آشنا شدم. ما چندین بار تلفنی با هم صحبت کردیم و قرار ملاقات گذاشتیم. او به من ابراز علاقه کرد و می‌گفت عاشقم شده است.

او ادامه داد: مدتی گذشت تا اینکه یک روز شهرام مرا برای شرکت در مهمانی به باغ یکی از دوستانش دعوت کرد. من هم دعوتش را پذیرفتم و حدود ساعت پنج  عصر او دنبالم آمد تا با هم به باغی که در ورامین بود برویم. وقتی به آنجا رسیدیم در باغ هیچ کسی حضور نداشت و من به موضوع مشکوک شدم؛ اما شهرام گفت مهمانی در زیرزمین باغ برگزار می‌شود تا سروصدا همسایه‌ها را اذیت کند. همراه شهرام وارد ساختمان شدیم و من دوست او شاهرخ را دیدم. آنجا بود که متوجه شدم همه حرف‌های شهرام دروغ بوده و به تله او و دوستش افتاده‌ام. آنها یکباره به سمتم حمله کردند و من را آزار دادند. هرچقدر هم التماس کردم فایده‌ای نداشت. آنها از من فیلم گرفتند و تهدیدم کردند اگر به کسی حرفی بزنم فیلم را پخش می‌کنند و آبرویم را می‌برند.

دختر که اشک می‌ریخت گفت: یک ماه از این ماجرا گذشته بود و من فقط در سکوت و تنهایی گریه می‌کردم که بار دیگر شهرام با من تماس گرفت. او می‌گفت از من فیلم دارد و برای حفظ آبرویم باید به او پول بدهم. من از این وضعیت خسته شدم و حالا آمده‌ام تا از او و دوستش که از من قصد اخاذی دارند شکایت کنم.

با شکایت دختر جوان ماموران به ردیابی دو پسر پرداختند و دو متهم را بازداشت کردند. آنها در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

در ابتدای جلسه دختر جوان در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: شهرام از اعتماد و احساس من سوءاستفاده کرد و با دوستش مرا آزار داد و فیلم گرفت. من به خاطر حفظ آبرویم سکوت کردم ولی آنها دست از سرم برنمی‌دارند و با تهدید می‌خواهند از من اخاذی کنند. بنابراین تصمیم گرفتم از آنها شکایت کنم. من برای هر دو متهم اشد مجازات می‌خواهم.

سپس دو متهم  که با قرار وثیقه آزاد بودند، یک به یک در جایگاه متهم ایستادند و منکر اتهام خود شدند.

شهرام گفت: مهنوش با میل خودش با من رابطه دوستانه برقرار کرد و همراهم به باغ آمد. ما نه او را به زور آزار دادیم و نه تهدیدش کردیم. ما با میل خودش با او رابطه برقرار کردیم.

شاهرخ نیز گفت: ما هیچ فیلمی تهیه نکردیم تا بتوانیم با آن اخاذی کنیم. وقتی فهمیدیم مهنوش از ما شکایت کرده تعجب کردیم. چون ما با هم رابطه دوستانه‌ای داشتیم. او به دروغ از ما شکایت کرده و مدعی است تحت آزار قرار گرفته است.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.cm/news
منبع: isna.ir