خیانت به همسر با کمک زن سابق شریک!
مرد جوان می‌گوید در شرایط بحرانی دچار اشتباه شد و حالا از خیانت به همسرش پشیمان است

پشیمانی بعد از خیانت به همسر

نادر متهم است با زنی وارد رابطه شده است. این اتهام وقتی به او وارد شد که همسرش از این رابطه مطلع شد. نادر اتهامش را انکار نمی‌کند و می‌گوید پشیمان است.

او از آنچه در زندگی‌اش رخ داد می‌گوید:

چرا به همسرت خیانت کردی؟

اشتباه کردم، از کرده خودم بسیار پشیمان هستم. همسر من زن خوبی بود.

اگر همسرت زن خوبی است چرا زندگی‌ات را نابود کردی؟

من ورشکسته شده بودم. همسرم و من روزهای سختی را می‌گذراندیم و مرتب با هم جروبحث داشتیم. همیشه در خانه فضای قهر و دعوا حاکم بود، من هم زیر فشاری که تحمل می‌کردم خم شدم و این‌طور شد.

با زنی که به همسرت خیانت کردی چطور آشنا شدی؟

او همسر سابق شریکم بود. ما با هم سرکار آشنا شدیم. مدتی بعد او از همسرش جدا شد با این حال با من در تماس بود. به بهانه‌های مختلف زنگ می‌زد تا اینکه یک روز به من گفت می‌داند ناراحت هستم و من هم سر درد دلم باز شد و برای او از زندگی‌ام گفتم و اینکه مدتی است به خاطر مسائل مالی با همسرم مشکلاتی دارم. این‌طور بود که به هم نزدیک شدیم.

همسرت چطور متوجه شد؟

از روی تلفن همراهم فهمیده بود. چون فرانک مرتب به من زنگ می‌زد من هم در خانه تلفنم را روی حالت بی‌صدا قرار می‌دادم، یک روز که حمام بودم همسرم پیام‌های فرانک را دیده بود و این‌طور شد که فهمید و از من و فرانک شکایت کرد.

*بچه هم داری؟

بله یک دختر دارم که 10ساله است.

همسرت چه تصمیمی‌ دارد؟

او درخواست طلاق داده و مهریه‌اش را هم خواسته است اما من می‌خواهم با همسرم زندگی کنم. من واقعاً او را دوست دارم، ما با عشق با هم ازدواج کردیم.

درباره پشیمانی‌ات با همسرت صحبت کرده‌ای؟

بارها به او گفته‌ام ولی حرفم را قبول نمی‌کند. او زن بسیار خوب و دوست‌داشتنی‌ای است. همسرم می‌گوید مرا نمی‌بخشد و شانس دوباره به من نمی‌دهد اما من می‌دانم نمی‌توانم لحظه‌ای بدون او زندگی کنم.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: etemadonline.ir