بازداشت دزدان حرفه ای در امین آباد
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودروها در محدوده این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کردند

دستگیری ۲ سارق حرفه ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودروها در شهرستان ری

سرهنگ "حسینعلی ابن علی"، گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت زاپاس خودرو پژو پارس در محدوده " امین آباد " پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 173 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی  خودروهای پژو پارسی که  قفل صندوق عقب آن از ایمنی کمتری برخوردار بودند،  در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب و محتویات داخل صندوق از قبیل جک و لاستیک زاپاس آن را به سرقت می بردند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری امین آباد با با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی ، در نهایت در 19 فرودین ماه امسال  هویت و مخفیگاه متهمان را که از سارقان سابقه دار بودند شناسایی شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری  ادامه داد: بررسی های ماموران نشان از این داشت 2 سارق سابقه دار که 10 ماه پیش از زندان آزاد شده اند  پس از رهایی از زندان با همکاری های یکدیگر دست به سرقت از صندوق عقب خودروهای پژو پارس زده اند.

وی گفت:  بلافاصله با هماهنگی های قضائی  تیمی از ماموران در  روز گذشته به مخفیگاه متهمان در  محدوده "امین آباد" این شهرستان مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه هر 2 متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهمان 36 و 40 ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به 30 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده های "امین آباد، شهرری، باقرشهر و دولت آباد" این فرماندهی  اعتراف کردند.

سرهنگ ابن علی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: از مال باختگانی که با این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده است با حضور در کلانتری 173 امین آباد متهمان را مورد شناسایی قرار دهند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: rokna.net