دستگیری زورگیران خشن در صحنه حمله به زن تهرانی
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سه مرد جوان که از بانوان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۳۰ فقره زورگیری اعتراف کردند

 اعتراف به ۳۰ فقره سرقت با سلاح سرد

سرهنگ محمد گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعت ۲۲ هفدهم فروردین‌ماه سال جاری، ماموران عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان ایوانک تهران بودند که به ۳ مرد جوان که به صورت پیاده، افراد گذری از پارک نهج البلاغه را زاغ‌زنی می‌کردند، مشکوک می‌شودند و این افراد را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی افزود: متهمان در همین حین به طرف خانم میانسالی حمله‌ور و با تهدید سلاح سرد از وی یک دستگاه تلفن همراه زورگیری می‌کنند و به سرعت از محل می‌گریزند.

این مقام  انتظامی به اقدامات پیش‌دستانه پلیس و آمادگی هرچه تمام‌تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی، هر سه متهم در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر می‌شوند و در بررسی‌های بیشتر از متهمان دو قبضه سلاح سرد و یک دستگاه تلفن همراهی که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند، کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان ۳۳ تا ۳۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۳۰ فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر اعتراف می‌کنند و اظهار می‌دارند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.

گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: در این رابطه ۱۵ شاکی که اکثر آنها خانم‌های مسن بودند، شناسایی و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گفته این مقام انتظامی، کلیه مال‌باختگان به همراه متهمان پرونده راهی مراجع قضائی شدند.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com