قتل به دلیل متلک به دختر مورد علاقه
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که پس از متلک‌گویی مردی به دختر مورد علاقه‌اش او را به قتل رسانده بود، خبر داد.

قاتل پسر جوان را با ضربه چاقو به قتل رسانده است


سرهنگ علی ولیپور گودرزی دراین‌باره گفت: در روزهای آغازین امسال وقوع یک فقره قتل در پارک آزادگان محله فشافویه به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ گزارش داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شده  و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.  

وی با اشاره به حضور ماموران در محل حادثه گفت:‌ ماموران در محل حادثه با جسد پسر جوانی مواجه شدند که مورد اصابت ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود. بررسی‌های ابتدایی نیز نشان داد، مقتول با فرد ناشناسی درگیر شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان با روش‌های علمی‌ متوجه شدند قاتل و نامزدش در پارک آزادگان مشغول قدم زدن بودند که مقتول به آنها متلک‌گویی کرده و به همین خاطر درگیری خونینی میان آنها آغاز شد که در جریان این نزاع، قاتل پسر جوان را با ضربه چاقو به قتل رسانده است. کارآگاهان در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم و بررسی‌های تخصصی هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد، او پس از ارتکاب جنایت به شهرهای همجوار پایتخت فرار کرده است.

ولیپور گودرزی افزود: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات اقدام به هماهنگی‌ با مرجع قضائی کرده و راهی مخفیگاه متهم شده و این فرد را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی با اشاره بازجویی از متهم در مقر انتظامی گفت: متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر قتل پسر جوان در پارک آزادگان محله فشافویه اعتراف و دلیل جنایت را متلک‌پراکنی مقتول به نامزدش عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور رای قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com