دستگیری سارقان ۷۰ مغازه در بازار تهران
دو سارق حرفه‌ ای که اقدام به سرقت از ۷۰ مغازه‌ در بازار تهران کرده بودند، دستگیر شدند

دستگیری دو سارق حرفه ای در بازار تهران

به دنبال وقوع سرقت‌های سریالی از مغازه‌های بازار تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، دو مرد جوان در ساعت دو تا پنج بامداد به بازار تهران آمده و با شگرد تخریب قفل در مغازه‌ها اقدام به سرقت اموال کسبه بازار کرده و از صحنه جرم متواری شده‌اند.

کارآگاهان راهی صحنه‌های وقوع جرم شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی، هویت سارقان حرفه‌ای را شناسایی کرده و متوجه شدند آنها سابقه‌دار هستند. کارآگاهان به دنبال کشف این سرنخ مهم در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی موفق به دستگیری آنها در یک عملیات منسجم پلیسی شدند.

متهمان پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود مبنی بر ۷۰ فقره سرقت از مغازه‌های کسبه بازار با شگرد تخریب قفل در مغازه‌ها اعتراف کردند.

در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان نیز هویت و مخفیگاه ۲ مالخر پرونده شناسایی شد که ماموران  در مرحله بعدی آنها را بازداشت کردند که همین موضوع باعث کشف اموال به سرقت رفته از کسبه بازار تهران شد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: etemadonline.ir