آخرین وضعیت پرونده قتل هولناک یک معلم
سرپرست فرمانداری دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: علت و انگیزه قتل «حسین مهدی پور»، معلم جامعه شناسی در این شهرستان در حال بررسی است.

علت قتل معلم دشتیاری در حال بررسی است


سید محمد امین شکری عصر جمعه در گفتگو با جمعی از خبرنگاران، در خصوص قتل «حسین مهدی پور»، معلم جامعه شناسی در این شهرستان، افزود: در حال حاضر علت قتل توسط پرسنل نیروی انتظامی شهرستان دشتیاری در حال بررسی است.

مدیر آموزش و پروش دشتیاری نیز در این خصوص، گفت: «حسین مهدی پور»، دوازدهم اردیبهشت ماه جاری به منظور انجام کارهای شخصی قصد سفر به چابهار را داشت که برای این منظور ابتدا سوار بر یک خودرو عبوری شده و در دوراهی عورکی، پیاده می‌شود.

محمد ادریس پردل نیز در گفتگو با خبرنگاران گفت: این معلم که در این دوراهی، منتظر خودروی عبوری برای رفتن به چابهار بود، بر اثر تیراندازی یک موتورسیکلت که سرنشینانش صورتهای خود را پوشانده بودند، مورد اصابت چند گلوله قرار می‌گیرد.

وی با بیان این مطلب که این موتور سیکلت پس از تیراندازی به سمت این معلم، از محل متواری می‌شود، اضافه کرد: در این حین، یک دستگاه وانت عبوری، با مشاهده پیکر نیمه جان این معلم، وی را به بیمارستان چابهار منتقل می‌کند و با توجه به شدت جراحات و در کنار همه تلاش‌های کادر پزشکی، «حسین مهدی پور»، جان خود را در شامگاه پنجشنبه گذشته، از دست می‌دهد.

پردل گفت: «حسین مهدی پور» اهل زابل در شمال سیستان و بلوچستان بوده است.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir