دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر در تهران
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر که اقدام به نگهداری ۱۸۳ کیلوگرم تریاک در چندین مخفیگاه کرده بودند، خبر داد

دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر با ۱۸۳ کیلوگرم تریاک

سرهنگ ضرغام آذین، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: با تلاش مأموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر، یکی از سوداگران حرفه مواد مخدر در شرق تهران مورد شناسایی قرار گرفته و مشخص شد که این فرد با همکاری همدستش چندین مخفیگاه را برای دپوی محموله‌های مواد مخدر و توزیع آن ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام رصدهای اطلاعاتی اقدام به کنترل متهمان کردند، گفت: در نهایت با انجام تحقیقات پلیسی دو مخفیگاه متعلق به این دو متهم در شرق تهران مورد شناسایی قرار گرفت که در پی آن بلافاصله هماهنگی با مقام قضائی انجام شده و مجوز عملیات دریافت شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: با اخذ مجوز عملیات سرانجام روز گذشته تیم‌های مختلفی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در عملیاتی همزمان به دو مخفیگاه متهمان اعزام شده و نسبت به دستگیری هر دو قاچاقچی مواد مخدر اقدام کردند.

آذین همچنین با اشاره به انجام بازرسی از هر دو مخفیگاه گفت: مأموران در جریان بازدید مجموعاً ۱۸۳ کیلوگرم مخدر تریاک را کشف و ضبط کردند. که این مواد مکشوفه نیز به همراه متهمان به مقر پلیس منتقل شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، اظهار کرد: دو متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند. این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.ir