قتل خونین به خاطر شانه به شانه شدن در تهران
پسر جوان در درگیری خیابانی به خاطر هیچ، دست به چاقو شد و سناریوی خونینی در امامزاده حسن تهران رقم خورد

ماجرای یک قتل در امامزاده حسن تهران


 رسیدگی به این پرونده از ۶ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ به دنبال درگیری در یکی از خیابان‌های محله امامزاده حسن آغاز شد. در آن درگیری پسر جوانی به نام فرید از ناحیه سینه هدف چاقو قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

مأموران کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن برای افشای ماجرا به تحقیق پرداختند. بررسی‌ها نشان می‌داد درگیری خیابانی میان فرید و پسر جوانی به نام شاهین صورت گرفته است و در حالی تحقیقات پلیسی ادامه داشت که از بیمارستان خبر رسید فرید به خاطر شدت خونریزی و پارگی ریه روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شده است.

  با مرگ پسر جوان تحقیقات وارد مرحله تازه‌ای شد و مأموران با اطلاعاتی که شاهدان درگیری به دست آورده بودند، به ردیابی عامل جنایت پرداختند.

۴ روز از ماجرا گذشته بود که پلیس رد شاهین ۲۸ ساله را در یکی از شهرهای شمالی کشور به دست آورد و در عملیاتی غافلگیرانه شاهین دستگیر شد و این در حالی بود که پسر جوان به جنایت خیابانی اعتراف و ابراز پشیمانی کرد.

وی گفت: من کارگر خدماتی در بیمارستان هستم. آن روز از محل کار به خانه برگشتم و دنبال دوستم پویا رفتم. ما با هم سیگار خریدیم و مشغول صحبت بودیم که فرید که قبلاً او را هرگز ندیده بودم، از کنارمان عبور کرد و شانه‌ام ناخواسته با او برخورد کرد. او که به نظرم حال طبیعی نداشت و مست بود، عصبانی شد و شروع به فحاشی کرد.

من از او عذرخواهی کردم و گفتم شانه‌ام ناخواسته با او برخورد کرده اما دست‌بردار نبود و مدام فحش می‌داد. به همین خاطر با مشت به صورتش زدم. دوستم پویا از من خواست تا محل را ترک کنم. نمی‌خواستم دعوا را ادامه دهم اما فرید چاقو کشید و به سمتم حمله کرد. من هم چاقوی کوچکی را که همیشه در جیب داشتم، بیرون آوردم تا او را بترسانم. باور کنید من ضربه‌ای به او نزدم. فقط چاقو را به سمتش گرفتم تا بترسد. من اصلاً متوجه نشدم چاقو چطور به سینه او برخورد کرد.

وی ادامه داد: همان موقع دوستانم سر رسیدند و گفتند، حالا دوستان فرید سراغم می‌آیند و مرا می‌زنند. به همین خاطر از ترسم فرار کردم و به شهرستان رفتم. من شب و روز گریه می‌کردم تا اینکه مأموران مرا بازداشت کردند. باور کنید من هیچ خصومتی با فرید نداشتم و خودش دعوا را شروع کرد، او حال طبیعی نداشت به همین خاطر دعوا را تمام نمی‌کرد. من برای دفاع از خودم مجبور شدم چاقویی را که در جیب داشتم، بیرون بیاورم.

به دنبال اعترافات پسر جوان، وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و برای وی کیفرخواست صادر شد. پرونده جنایت خیابانی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا بزودی به آن رسیدگی شود. این در حالی است که اولیای‌دم برای شاهین حکم قصاص خواسته‌اند.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com