نزاع دسته جمعی منجر به قتل فردی در کرج شد
سرپرست پلیس آگاهی البرز از قتل یک مرد ۳۹ ساله در پی وقوع درگیری در یکی از شهرک های مسکونی منطقه محمدشهر کرج، در این استان خبرداد

قتل مرد ۳۹ ساله در درگیری در محمد شهر کرج

سرهنگ "حکمت الله شجاعی" گفت: در روزهای ابتدایی اردیبهشت ماه سال جاری خبری مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی در یکی از شهرک های مسکونی محله ولدآباد محمدشهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد که عده‌ای از اوباش منطقه به دلیل اختلاف شخصی با یکی از اهالی به داخل شهرک یورش برده و با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی می کردند که نگهبان شهرک به محض اعتراض مورد ضرب و شتم این اوباش قرار گرفته است.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه نگهبان محله به دلیل وارد آمدن ضربه به سرش دچار تشنج شده و پس از چند روز از دست می دهد، گفت: بلافاصله اقدامات برای شناسایی عاملان نزاع دسته جمعی و قاتل متوفی آغاز و در این زمینه ۶ نفر دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات با انجام اقدامات پلیسی قاتل که یک جوان ۲۱ ساله بود شناسایی و به صراحت به انجام قتل بر اثر وارد آوردن ضربه به سر مقتول اعتراف کرد.

شجاعی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: اراذل و اوباش و مخلان امنیت بدانند که دیر یا زود در چنگال عدالت گرفتار خواهد شد، بنابراین بهتر است که به حقوق شهروندان احترام گذاشته و از ایجاد ناامنی خودداری کنند.

فرمانده انتظامی کرج از دستگیری ۲ سارق داخل خودرو در عملیات مشترک کلانتری ۳۱ اسلام آباد و پایگاه یکم پلیس آگاهی این استان خبر داد و گفت: سارقان در تحقیقات تکمیلی به انجام ۲۵ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ "پیمان گودرزی" اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در محلات عظیمیه و اسلام آباد کرج، موضوع بطور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۳۱شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات پلیسی یک سارق سابقه دار در خصوص سرقت های رخ داده شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کرج با بیان اینکه متهم یکی از سارقان شناخته شده و دارای سوابق کیفری متعدد بوده خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی به ۲۵ فقره سرقت داخل خودرو با همدستی یک نفر اعتراف کرد.

گودرزی با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهم انواع وسایل سرقتی داخل خودرو کشف شد، اظهارکرد: همدست متهم نیز توسط کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی دستگیر و با تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
Seemorgh.com/news
منبع: irna.ir