بازداشت 2 سارق کارخانه اسباب بازی در تهران
فرمانده انتظامی ری از دستگیری دو سارق حرفه ای و سابقه دار کارخانه اسباب بازی سازی کهریزک خبر داد و گفت: متهمان به ۳ فقره سرقت اعتراف کردند.

سارقان شرکت اسباب بازی سازی کهریزک دستگیر شدند


سرهنگ محمد قاسم طرهانی بیان کرد: هجدهم خرداد ماه امسال با وقوع سرقت از یک کارخانه اسباب بازی سازی واقع در کهریزک، و طرح شکایت نماینده حقوقی کارخانه در کلانتری رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار عوامل تجسس کلانتری ۱۷۰ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با حضور در محل سرقت و باز بینی دوربین‌های مداربسته مشاهده کردند که یک نفر با صورت پوشانده شده از دیوار کارخانه بالا رفته و نفر دوم پشت دیوار زاغ زنی می کرده و سارق پس از سرقت دینام‌های دستگاه‌ها و دیگر اقلام به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با استفاده از نردبان و چهارپایه آهنی کنار دیوار، وسایل را به بیرون از کارخانه خارج کرده و از صحنه متواری می‌شوند.

سرهنگ طرهانی در ادامه ابراز داشت: ماموران پلیس با استفاده از اقدامات خاص و هوشمند پلیسی هویت سارقان را شناسایی و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سارقان که حدوداً ۳۵ و ۴۰ ساله بودند و یک سال قبل به جرم سرقت دستگیر و پس از تحمل حبس از زندان آزاد شده اند که با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمین و شیوه و شگردهای اطلاعاتی مخفیگاه سارقان در کهریزک شناسایی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم عملیات پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنان را در یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

فرماندهی انتظامی ری اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی اعتراف و به سه فقره سرقت از کارخانه جات معترف شدند و پس از شناسایی مال باختگان و تکمیل پرونده متهمان جهت بررسی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir