راز جسدِ لای فرش، برملا شد
زن خائن که با دوست شوهرش رابطه پنهانی داشت، دسیسه قتل همسرش را طراحی کرد و با خوراندن قرص خواب‌آور به بچه‌هایش دست به جنایت زد

جسدی در جاده چالوس

 رسیدگی به این پرونده از ۵ آذرماه پارسال از وقتی کلید خورد که جسد مرد جوانی به نام مجید ۳۶ ساله که لای یک فرش کهنه لول شده بود، توسط یک رهگذر در حوالی جاده چالوس پیدا شد و خیلی زود گشت پلیس در محل حضور یافت.

با پیدا شدن مدارکی که همراه مقتول بود مشخص شد وی اعتیاد به مواد مخدر داشته و تحت درمان یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد کرج قرار دارد.

خیلی زود محل سکونت و خانواده او شناسایی شدند و این پرونده قتل روی میز کارآگاهان جنایی قرار گرفت.

در نخستین گام افسر پرونده همسر مقتول را به‌عنوان نخستین مظنون این پرونده فراخواند و در تحقیقات بعدی طولی نکشید که سهیلای ۳۲ ساله دربازجویی‌ها راز جنایت را برملا کرد.

در تحقیقات جنایی مشخص شد سهیلا با دوست همسرش فرزاد ۳۵ ساله که او هم در کمپ تحت درمان بود رابطه دوستی برقرار کرده است. این در حالی بود که فرزاد از شوهر خودش نیز به مراتب اعتیاد بیشتری به مواد مخدر داشت.

این زن ابتدا قرص خواب‌آور به فرزندانش خوراند و بعد در نقشه بعدی قرص خواب‌آور را داخل غذا ریخت و به همسرش داد سپس با همدستی فرزاد، شوهرش را با یک روسری خفه کردند و  لای فرش پیچاندند‌.

فرزاد با کمک سهیلا جسد را لای فرش لول کردند وبعد به خودرو انتقال دادند و درجاده چالوس رها کردند.

در جریان اعتراف‌های این زن خائن خیلی زود فرزاد هم بازداشت شد. او که درابتدا سعی در انکار ماجرا داشت اما مدتی بعد به جنایتش اعتراف کرد.

با اعتراف این زن خائن و مرد غریبه، آنها به دادسرا منتقل شدند و قرار است پس از مرحله بازپرسی در دادسرای فردیس، بزودی در دادگاه کیفری استان البرز پشت میز محاکمه بایستند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: روزنامه ایران