ماجرای مرگ مشکوک یک سارق زندانی با قرص برنج
پیرو مرگ یک سارق سابقه‌دار در زندان تحقیقات جنایی آغاز و معلوم شد این مرد چگونه قرص برنج مصرف کرده است.

تحقیقات جنایی درباره مرگ سارق زندانی با قرص برنج


بازپرس جنایی تهران عصر روز چهارشنبه از مرگ مشکوک یک زندانی در بیمارستان مطلع شد و دستور انجام تحقیقات ویژه در این خصوص را صادر کرد.

در بررسی‌ها معلوم شد مرد زندانی به نام احمد که 49 سال داشت در زندان بر اثر مصرف قرص برنج مسموم شده و بعد از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش کادر درمان جانش را از دست داده است.

با بررسی پرونده متوفی مشخص شد او مدت‌ها به عنوان راننده مخصوص فرودگاه مشغول به کار بود تا اینکه 10 سال قبل وقتی به ماده مخدر شیشه اعتیاد پیدا کرد او را اخراج کردند. احمد بعد از اخراج مسافرکشی می‌کرد تا اینکه روزی مسافری مشکوک را سوار کرد.

ماموران که به مسافر این مرد مشکوک بودند، دستور ایست دادند اما مظنون فرار کرد و گونی همراه خودش را در خودرو احمد جا گذاشت. ماموران با بازرسی خودرو احمد یک گونی حاوی سیم و کابل مسروقه پیدا و راننده را بازداشت کردند. این اتفاق باعث شد احمد برای مدتی بازداشت شود.

احمد بعد از آزادی از زندان با یک مجرم سابقه‌دار طرح رفاقت ریخت و دو نفری شروع به سرقت و گردنبندقاپی کردند تا اینکه دستگیر شدند. احمد بعد از آن مرتب به زندان می‌رفت و پرونده‌اش حجیم و حجیم‌تر می‌شد تا اینکه آخرین بار در یک قمارخانه با دو مرد دیگر باند دزدی تشکیل دادند.

احمد و دو همدستش در خیابان‌های خلوت به بهانه پرسیدن آدرس راه زنان را می‌بستند و به سرعت گردنبند آنها را می‌قاپیدند. سارقان اگر با مقاومت طعمه خود مواجه می‌شدند با قمه به او حمله می‌کردند.

احمد و دو همدستش آخرین بار در یک سرقت در حلقه محاصره مردم گرفتار شدند. احمد که حین فرار زمین خورده بود، دستگیر شد و دو نفر دیگر فرار کردند. وقتی احمد تحت بازجویی قرار گرفت به جرائمش اعتراف و همدستانش را معرفی کرد که یکی از آنها به دام افتاد اما عضو سوم این باند همچنان فراری است.

احمد بعد از این اتفاقات راهی زندان شد تا اینکه عصر چهارشنبه با مسمومیت شدید به بیمارستان انتقال یافت و جان باخت. اکنون بازپرس جنایی دستور داده تحقیق شود که قرص برنج چگونه وارد زندان شده و احمد چطور آن را مصرف کرده است.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
Seemorgh.com/news
منبع: hamshahrionline.ir