خیانت زن ۶۰ ساله به شوهرش رسوایی به بار آورد
زن مسن می‌گوید خیانتی در کار نیست و شوهر و دخترانش بی‌دلیل او را متهم کرده‌اند

خیانت زن ساله 60 ساله با بنگاه دار به شوهرش

عشق زن ۶۰ ساله به مرد بنگاه‌دار با حضور بچه‌ها و شوهرش در خانه رسوایی به بار آورد و کار را به دادگاه کشاند.

چند ماه قبل مردی با پلیس تماس گرفت و مدعی شد همسرش به او خیانت کرده است. مرد ۶۵ ساله با شکایت از همسر ۶۰ ساله‌اش به نام لاله او را متهم به خیانت کرد.
 
با توجه به آنچه اتفاق افتاده بود پرونده برای رسیدگی به شعبه ۴ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. با توجه به اینکه  مرد بنگاه‌ دار به نام سالار فرار کرده بود رسیدگی به این پرونده تا بازداشت او به تعویق افتاد. بعد از دستگیری سالار جلسه رسیدگی برگزار شد.

در جلسه رسیدگی ابتدا شوهر لاله از همسرش شکایت کرد و گفت: من ۴۰ سال قبل با لاله ازدواج کردم. چند سال قبل با هم دچار اختلاف شدیم. ما سه دختر داریم که هرسه نفر را شوهر دادیم. من فکر می‌کردم دوران پیری خوبی خواهیم داشت و با نوه‌هایمان خوش خواهیم بود اما زنم در این سن و سال خیانت کرد. او چند سال قبل به من گفت خانه را به نام من بزن و به عنوان مهریه به من بده اما قبول نکردم. اختلافات مان شدیدتر شد. تا اینکه من احساس کردم زنم با کسی چت می‌کند و تلفنی ارتباط دارد. موضوع را به دخترانم گفتم روز حادثه کمین کردم و زمانی که مرد بنگاه‌ دار وارد خانه شد با دخترانم وارد خانه شدیم و همسرم را در وضعیت بدی دیدیم.

گفته‌ های این مرد مورد تایید دخترانش هم قرار گرفت و آنها گفتند مادرشان را در وضعیت نامناسبی دیده‌اند و خواستار مجازات او شدند.

وقتی نوبت به لاله رسید، او اتهام را رد کرد و گفت: شوهرم با دخترانش دست به یکی کرده تا من را نابود کند. من با شوهرم اختلاف داشتم. او خودش گفته بود خانه را به من می‌دهد و طلاقم می‌دهد اما بعد حرفش را عوض کرد ما چندسال بود که هیچ ارتباطی با هم نداشتیم و همیشه در خانه دعوا و درگیری بود. من از سالار مرد بنگاه‌‍دار کمک خواستم تا خانه را از شوهرم بگیرم. او برای کمک آمده بود و گفته‌های همسرم درباره اینکه وضعیت من مناسب نبوده دروغ است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با سالار ارتباط داشته یا خیر گفت: او مرد خوبی است. من دوستش داشتم اما ارتباط ما تلفنی بود نه بیشتر.

سالار نیز گفت: من ۴۸ ساله هستم به چه دلیل باید با زنی ۶۰ ساله رابطه داشته باشم. لاله مشکلی داشت و از من کمک خواست من هم برای کمک رفته بودم که دامادها و شوهرش وارد خانه شدند و من فرار کردم. من خودم زن و بچه دارم.

در ادامه وکیل لاله در جایگاه قرار گرفت. او گفت: فرزندان و شوهر لاله حرف‌های ضد و نقیض می‌زنند بنابراین نمی‌توان به آن استنادکرد و به نظر نمی‌رسد زنا رخ داده باشد. درخواست برائت موکلم را دارم.

بنا به این گزارش رسیدگی قضایی به این پرونده ادامه دارد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: etemadonline.ir