مرگ یک تن در انفجار ساختمانی در جوانمرد قصاب
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی به حادثه انفجار و ریزش آوار در محله جوانمرد قصاب از مرگ زنی ۷۵ ساله در این حادثه خبر داد.

خروج ۱۹ تن از زیرآوار


علی نصیری با اشاره به حادثه انفجار و ریزش آوار در محله جوانمرد قصاب گفت:‌ درپی این حادثه عوامل آتش‌نشانی، اورژانس، هلال احمر، پلیس و ... در محل حاضر شدند و تیم‌های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران نیز در این محدوده حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه شواهد و احتمالات اولیه حاکی از این است که انفجار و ریزش این ساختمان به دلیل نشت گاز بوده است، گفت: محل حادثه یک ساختمان مسکونی است و کاربری آن هم مسکونی بوده است. از این رو به احتمال زیاد نشست گاز از کپسول در قسمت آشپزخانه سبب وقوع این حادثه شده است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه این انفجار تا شعاع ۵۰۰ متری از محل وقوع حادثه را تحت تاثیر خود قرار داده و سبب شکسته شدن شیشه‌ها و واردشدن خسارات به برخی خودروها شده بود، گفت: در جریان انفجار و تخریب این ساختمان مسکونی، ۲۰ نفر دچار حادثه شدند که ۱۹ نفر از این افراد از زیرآوار خارج و در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند. حال عمده این افراد مساعد گزارش شده است. متاسفانه یک نفر هم جان خود را از دست داد.

نصیری؛ فرد جانباخته در این حادثه را زنی ۷۵ ساله معرفی کرد و گفت: عملیات آواربرداری و جستجو در محل ریزش این ساختمان همچنان ادامه دارد و عوامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز در محل حادثه حضور دارد.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir