قتل هولناک زن وسواسی به دست شوهرش
مرد میانسال که پس از ۳۷ سال زندگی مشترک زنش را فجیعانه کشته بود در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود که فرزندان وی درخواست قصاص را مطرح کرده‌اند

قتل و مثله کردن زن 50 ساله به دست همسرش

29 تیر ماه پارسال مردی هراسان با پلیس تماس گرفت و از قتل فجیع مادرش خبر داد. وی گفت: چند روزی بود که هرچه به خانه پدر و مادرم تلفنی تماس می‌گرفتم کسی پاسخ نمی‌داد. من که نگران شده بودم مقابل خانه پدری ام در خیابان منیریه رفتم. من وقتی در را باز کردم متوجه شدم کسی در خانه نیست. همه جا را گشتم و در حمام با صحنه فجیعی روبه رو شدم. جسد تکه تکه شده مادرم در حمام قرار داشت .

 با این تماس ماموران کلانتری به خانه قدیمی رفتند و جسد مثله شده زن ۵۰ ساله به نام اعظم با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد. شواهد نشان می‌داد شوهر ۶۵ ساله وی به نام حبیب دست به جنایت فجیع زده است. ماموران به ردیابی حبیب پرداختند اما وی به مکان نامعلومی گریخته بود.  ۳ ماه از جنایت وحشیانه گذشته بود که حبیب در یکی از پارک‌های تهران ردیابی و بازداشت شد و به قتل همسرش اعتراف کرد.

اعتراف به جنایت تکان دهنده

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من و اعظم ۳۷ سال با هم زندگی کردیم و 3 فرزند داریم. همسرم از همان ابتدای زندگی مشترک به بیماری وسواس مبتلا بود. اما از زمانی که بیماری کرونا اوج گرفت وسواس همسرم بیشتر شد. چون من مشکل پروستات داشتم و گاهی اوقات  کنترل ادرارم را از دست می‌دادم درگیری ما با هم بیشتر شده بود .او مدام همه وسایل خانه را می‌شست. او  لباس‌هایم را یکبار با دست می‌شست و سپس به ماشین لباسشویی می‌انداخت و سپس آنها را مقابل آفتاب خشک می‌کرد. رفتارهای او مرا کلافه کرده بود. او دیگر حتی اجازه نمی‌داد به وسایل خانه دست بزنم .او حتی خودش مرا می‌شست.

وی ادامه داد: آخرین بار وقتی لباسم خیس شد او شروع به داد و فریاد کرد. او بار دیگر می‌خواست همه وسایل خانه را آبکشی کند که کنترل اعصابم را از دست دادم و با چاقو او را زدم. سپس جسدش را به حمام بردم. اما نمی‌دانم چرا آن را مثله کردم .باور کنید چیزی از مثله کردن جسد به خاطر ندارم .

مرد میانسال به پزشکی قانونی معرفی شد و پزشکان اعلام کردند وی به اختلال روانی مبتلاست. اما این اختلال رافع مسئولیت کیفری وی نیست و در هنگام ارتکاب جرم از سلامت روان برخوردار بوده است.

با این اظهار نظر پرونده حبیب با صدور کیفرخواست به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به جرم وی رسیدگی شود. این در حالی است که اولیای دم برای او حکم قصاص خواسته‌اند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: rokna.net