مرگ مشکوک مرد جوان به دلیل سوختگی
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که درپی اختلاف مالی مردی را به آتش کشیده بود، خبر داد

مرگ مشکوک مردی جوان به دلیل سوختگی شدید

سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ در تاریخ نهم مردادماه امسال، عوامل انتظامات یکی از بیمارستان‌های واقع شرق تهران مرگ مشکوک مردی جوان به دلیل سوختگی شدید را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کردند که با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، راهی سردخانه بیمارستان مورد نظر شده و تحقیقات میدانی را آغاز کردند. آنان با حضور در سردخانه بیمارستان با جسد مرد جوانی مواجه شدند که بر اثر سوختگی فوت کرده بود. بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، مرد جوان بر اثر سوختگی ناشی از انفجار کوکتل مولوتف از خیابان کوهستان در نزدیکی باغ پرندگان به این مرکز درمانی منتقل شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مرد جوان با فردی اختلاف مالی داشته که ظاهرا روز حادثه این فرد به طرز ناگهانی با پرتاب کوکتل مولوتف از قبل ساخته شده به سمت مقتول، دست به این جنایت آتشین زده است. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در نخستین‌گام با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی متوجه شدند متهم پس از ارتکاب جنایت به سبزوار رفته و در آنجا به صورت مخفیانه زندگی می‌کند.

وی افزود: کارآگاهان جنایی دایره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از دریافت این اطلاعات مهم اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و سپس راهی سبزوار شدند. آنان پس از شناسایی مخفیگاه موردنظر، در عملیاتی پلیسی متهم را دستگیر و به تهران منتقل کردند. این فرد در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد.

به گفته ولیپور گودرزی با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir