مردی پدرزن سابقش را ربود تا مهریه ندهد
مردی که بر سر پرداخت مهریه با همسر سابقش کشمکش داشت پدر او را ربود.

بهای سنگین پرداخت مهریه

 مردی که برای تسویه حساب با همسر سابقش پای پدر زن سابق خود را به اختلافاتشان باز کرده بود، او را ربود.

به گزارش سایت جنایی اوایل تیر امسال مرد ۶۰ ساله‌ای به دادسرای امور جنایی تهران مراجعه کرد و از ربوده شدن خود خبر داد.

پس از طرح شکایت پرونده او به بازپرس هفتم جنایی ارجاع شد و این مرد وقتی روبروی بازپرس غلامحسین صادق زاده قرار گرفت، گفت: روز حادثه  از خانه بیرون آمده بودم که سه نفر به من حمله کردند و مرا به زور سوار یک خودرو ی سواری کردند و اسمم را پرسیدند. وقتی مطمئن شدند من همان فرد مورد نظرشان هستم، یک کیسه سرم کشیدند و به زور دست و پایم را بستند و به باغی بردند که بعدا فهمیدم حوالی شهریار است.

این شاکی ادامه داد: آدم رایان پنج ساعت من را آنجا نگه داشتند و کتکم زدند و با گوشی من به خانواده و دخترم پیام دادند که"مرا  گروگان گرفته‌اند اگر پول ندهید من را می‌کشند". آنها بعد از اینکه 11 سفته به ارزش 10 میلیارد تومان از من گرفتند دوباره چشم و دست و پایم را بستند و در ماشین گذاشتند و  با همان دست و پای بسته گوشه‌ای از خیابان بیرون انداختند، بعد مردم به کمکم آمدند و دست و پایم را باز کردند.

در روند تحقیقات مشخص شد که آدم ربایان گوشی مرد ربوده شده را به او پس نداده‌اند. به این ترتیب آنتن گوشی به عنوان سرنخی مورد پی جویی قرار گرفت تا اینکه مشخص شد گوشی در یکی از محلات تهران روشن شده است. به این ترتیب ماموران محل مورد نظر را بررسی کردند و در نهایت منجر به شناسایی داماد سابق شاکی به عنوان فردی شد که گوشی را در اختیار دارد.

بنابراین داماد سابق بازداشت شد و به طراحی نقشه ربودن پدر زن سابق خود اعتراف کرد.

این مرد اعتراف کرد: من نگهبان یک شرکت هستم و چند سال پیش با دختر شاکی آشنا شدم و با هم ازدواج کردیم، اما به اختلاف خوردیم و از هم جدا شدیم. همسر سابقم حضانت دخترم را گرفت و مهریه‌اش را هم که 135 سکه بود اجرا گذاشت و من مجبور شدم آن را به طور اقساطی بپردازم. هنوز قسط ها تمام نشده بود که چند وقت پیش مطلع شدم زن سابقم شکایت کرده است تا مجبور شوم مهریه‌اش را یک جا بدهم. من هم برای انتقام و اینکه بتوانم کارش را تلافی کنم نقشه ربودن پدرزن سابقم را کشیدم، با سه نفر از دوستانم صحبت و آنها را اجیر کردم. می‌خواستم وقتی همسر سابقم برای مهریه حکم گرفت، من هم سفته‌های پدرش را اجرا بگذارم که مجبور شود کوتاه بیاید.

با این اعترافات، سه همدست متهم تحت تعقیب قرار گرفتند و تحقیقات برای دستگیری آنها آغاز شده است.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir