ماجرای حمله به ماموران پلیس فارس با سلاح سرد
​فرمانده انتظامی شیراز، گفت: در حمله با سلاح سرد به پلیس، محمد معروف به لوک به هلاکت رسید و ۳ نفر دیگر از افراد شرور نیز دستگیر شدند

حمله با سلاح سرد به پلیس فارس

به نقل از معاونت اجتماعی استان فارس، سرهنگ فرج شجاعی، فرمانده انتظامی شیراز، اظهار داشت: در اجرای دستور مرجع قضایی مبنی بر دستگیری اراذل و اوباش فراری به اتهام عرض اندام در فضای مجازی و ایجاد ترس و وحشت برای شهروندان، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۲۶ رحمت تحقیقات خود را آغاز کردند و با اقدامات فنی و تخصصی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی مطلع شدند که فرد شرور قرار ملاقات و درگیری با ۳ نفر دیگر در بلوار عدالت جنوبی جلو درِ زندان دارد.

فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: حدود ساعت ۳ بامداد دیروز، ماموران زبده به محل مورد نظر اعزام و افراد شرور و اراذل و اوباش با مشاهده پلیس با سلاح سرد به سمت ماموران حمله ور و سپس اقدام به پرتاب چاقو می‌کنند.

شجاعی با بیان اینکه افراد اراذل و اوباش پس از چند بار اخطار پلیس نه تنها تسلیم نشدند، بلکه با سلاح سرد به سمت ماموران حمله کردند، ادامه داد: ماموران انتظامی جهت دفاع مشروع، با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند که منجر به هلاکت رسیدن یکی از افراد اراذل و اوباش معروف به محمد لوک (اسم مستعار) شد.

وی با بیان اینکه ۳ نفر دیگر از اراذل و اوباش از جمله حسین قلاتی (اسم مستعار) که قصد متواری شدن را داشتند با درایت ماموران دستگیر شدند، گفت: در سوابق این افراد شرور جرایمی از قبیل عرض اندام در فضای مجازی، ایجاد ترس و وحشت برای شهروندان و نزاع و درگیری به چشم می‌خورد.

فرمانده انتظامی شیراز با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ارتقای احساس آرامش در بین مردم با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند؛ لذا شهروندان نیز از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان اعمال خلاف افراد فرصت طلب و قانون‌گریز قرار دهند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com