قتل هولناک زن مسن تهرانی به دست 2 مرد
سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عاملان قتل هولناک یک زن مسن در تهران خبر داد

قتل هولناک یک پیرزن برای ۳ النگو

سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر فقدان یک زن حدودا ۷۵ ساله در تهران، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی تحقیق از شاکی (دختر فقدانی)، دریافتند که صبحگاه اواخر آذرماه سال جاری فقدانی به سمت یکی از اماکن ورزشی (استخر) در شرق تهران عزیمت کرده و پس از آن دیگر بازنگشته است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه بیان کرد: کارآگاهان در گام بعدی با استفاده از روش های میدانی و اطلاعاتی گسترده در محدوده تردد فقدانی دریافتند؛ فقدانی پس از خروج از استخر و عزیمت به سمت منزل سوار بر یک دستگاه خودرو با ۲ سرنشین مرد (راننده و یک نفر در صندلی عقب) شده است.

وی در ادامه توضیح داد: با بررسی و رصد های اطلاعاتی کارآگاهان به دست آوردند که خودروی حامل فقدانی با سرعت بالا به سمت شهرستان پردیس در شمال شهر تهران رفته و در آنجا دیگر اثری از آنان یافت نشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه بیان داشت: کارآگاهان با توجه به اقدامات کارآگاهی و شیوه های نوین کشف جرم موفق شدند با استفاده از سرنخ های به دست آمده هویت راننده و سرنشین خودرو را شناسایی و پس از مراقبت های شبانه روزی هر دو متهم را در یکی از خیابان های شمال شهر تهران پس از مدتی تعقیب و گریز دستگیر و به اداره چهارم پلیس آگاهی انتقال دهند.

سردار ولی پور گودرزی در ادامه عنوان کرد: متهمان در بازجویی اولیه منکر حقایق شدند، اما پس از اینکه برخی شواهد و قرائن را مشاهده کردند ناگزیر لب به اعتراف گشودند و اقرار داشتند که پس از اینکه سوژه را شناسایی کردیم چندین روز وی را زیر نظر داشتیم و او را تعقیب می کردیم تا اینکه یک روز صبح تصمیم گرفتیم وی را پس از بازگشت از استخر سوار بر ماشین کرده و اموالش را به سرقت ببریم. در ادامه او را به نزدیکی پردیس بردیم و تمامی اموال با ارزش وی که ۳ عدد النگو و مقداری وجه نقد بوده را به سرقت بردیم ارزش النگو ها چیزی بالغ بر ۱۱۰ میلیون تومان می باشد.

سپس آن زن را به قتل رساندیم و پس از اینکه جسد وی را سوزاندیم در یکی از رودخانه های حومه تهران رها کردیم.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه متهمان انگیزه خود را از ارتکاب این جرم "سرقت" اعلام کردند، خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، روانه زندان شدند




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com