کشف کلاهبرداری 10 میلیاردی یک شرکت هرمی
فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف کلاهبرداری ۱۰۰ میلیاردی با دستگیری ۱۳ نفر و انهدام یک باند هرمی گلدکوئیست در شهرستان عباس آباد خبر داد.

دستگیری ۱۳ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در عباس آباد


به گزارش پایگاه خبری پلیس،  سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی عباس آباد در پی دریافت خبرهای متعددی از وقوع کلاهبرداریی از شهروندان غیر بومی ، به بهانه کاریابی در ادارات دولتی توسط اعضای یک شرکت  هرمی، رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.


وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی عباس آباد با بهره‌گیری از شیوه‌ها و روش‌های نوین و علمی کشف جرم، محل تجمع اعضای این باند را شناسایی  و موضوع را با مرجع قضایی هماهنگ کردند.

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری 13 نفر از اعضای یک شرکت هرمی در اقدامی غافلگیرانه خبر داد و گفت:  متهمان پس از دستگیری در تحقیقات پلیسی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد تشکیل باند هرمی و عضو گیری با تطمیع جوانان به استخدام در سازمانهای معتبر دولتی اعتراف کردند.

سردار مفخمی شهرستانی در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، ارزش کلاهبرداری این باند شرکت هرمی را حدود 10 میلیارد تومان اعلام وخاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تجمع غیر قانونی و مشکوک به کلاهبرداری و یا تشکیل شرکت‌های هرمی، موضوع را در کمترین فرصت ممکن به پلیس 110 اطلاع دهند.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:tasnimnews.com