کلانتری 113 بازار مرگ مرموز دختر 17 ماهه ای به نام «زهرا» را در بیمارستان رسول اکرم (ص) با دادسرای ناحیه 27 پایتخت در میان گذاشت.
به گزارش خبرنگار گروه حوادث ایسکانیوز:بامداد دوشنبه هفته جاری ، افسر نگهبان کلانتری 113 بازار مرگ مرموز دختر 17 ماهه ای به نام «زهرا» را در بیمارستان رسول اکرم (ص) با دادسرای ناحیه 27 پایتخت در میان گذاشت.
سپس بازپرس «روشن» کشیک جنایی پایتخت و افسران دایره 10 اداره آگاهی مرکز به بیمارستان مورد نظر رفتند و با دیدن جنازه دختر بچه که شواهد نشان می داد از طبققه پنجم یک ساختمان به پایین پرت شده بود رسیدگی به ماجرا را در دستور کار خود قرار دادند.
خواهر 10 ساله «زهرا» گفت:صبح بود که مادرم مرا بیدار کرد و به بهانه پهن کردن لباس به پشت بام کشاند.بعد به زور دستم را گرفت و خواست مرا به پایین پرت کند.وحشتزده دستم را کشیدم و خواهر کوچکم به پایین پرت شد.
وی ادامه داد: مادرم تا دم پله دنبالم کرد ولی بازگشت و خودش را هم از بالای ساختمان به پایین انداخت.حالا او در بیمارستان امام حسین بستری است.
رییس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران ، اعلام کرد:پدر زهرا کوچولو تا این لحظه شکایتی از همسرش که معجزه آسا زنده مانده ارایه نکرده است.با بررسی صحنه جنایت مشخص شده هیچ گونه احتمال نداشته که اکودک بیچاره ، خودش را به پایین انداخته باشد.
وی به ایسکانیوز گفت:مادر زهرا کوچولو با صدور قرار قانونی در بیمارستان تحت نظر است تا پس از بهبودی در دادسرا انگیزه جنایت را فاش کند.
بازپرس «روشن» همچنین به مرگ پسر پنج ساله ای به نام «باربد» در حوزه استحفاظی کلانتری 140 باغ فیض اشاره و اضافه کرد:روز دوشنبه ، مادر این بچه برای خرید از خانه اش در بلوار «ابوذر» بیرون رفته بود که «باربد» با بی تابی از بالکن طبقه پنجم خم شد. در نتیجه به پایین افتاد و و در دم جان سپرد. امروز پس از بررسی دقیق و رفع ابهامها، جواز دفن او صادرشد.