محمد رضا سرودلیر در رشته علوم ارتباطات با گرایش روزنامه نگاری تحصیل کرده و علی القاعده باید در مشاغل مرتبط با تحصیلات مثلا خبرنگاری و... مشغول به فعالیت باشد و مشخص نیست حضور وی در یک شرکت خودرو سازی با کدام استدلال و با دستور کدام مقام مسئول بوده است.

مرد رسانه ای دولت عضو هیات رئیسه شرکت کیان خودرو است.
 
سرو دلیر در حالی به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت کیان خودرو مشغول به کار است، که نام وی اندکی پس از قرار گرفتن بر روی سایت شرکت کیان خودرو حذف شد.  
 
محمد رضا سرودلیر   در رشته علوم ارتباطات با گرایش روزنامه نگاری تحصیل کرده و علی القاعده باید در مشاغل مرتبط با تحصیلات مثلا خبرنگاری و... مشغول به فعالیت باشد و مشخص نیست حضور وی در یک شرکت خودرو سازی با کدام استدلال و با دستور کدام مقام مسئول بوده است.  
 
 

رئیس هیات مدیره ای که به یک باره و با مطرح شدن شایعات نامش از سایت کیان خودرو حذف شده است تا مورد اعتراض رسانه ها قرار نگیرد.  
 
 
 
 
همانطور که مشاهده می کنید در صفحه اصلی این سایت خبری از نام رئیس هیات مدیره نیست!
 
 شفاف بنابر مسئوولیت ذاتی یک رسانه آمادگی کامل برای انتشار پاسخ ایشان و مسئوولان شرکت کیان خودرو دارد. از مسئوولان محترم دولت که همواره بر شایسته سالاری و استفاده از نخبگان در تمامی مشاغل تاکید داشته اند خواهشمند است پاسخ دهند که این انتساب بر اساس کدام معیار و شاخصی بوده است؟







گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:fardanews.com


مطالب داغ سایر بخشها:
بررسی دلایل مرگ ستار بهشتی
سازش روسیه با آمریکا درباره سوریه و اسد
احمدی‌نژاد 2 بار می‌خواست عزلم كند، آقا نگذاشت
کشف فرمول ضدپیری
آدم ربایی مرزی