طنز: کار ایرانی بی‌حکمت نیست!
امروز 23 فروردین و مردم کشور درگیر مسئله آزار و اذیت جنسی به دو نوجوان ایرانی در عربستان هستند.

آیدین سیار سریع در روزنامه قانون نوشت:ا مروز 23 فروردین و مردم کشور درگیر مسئله آزار و اذیت جنسی به دو نوجوان ایرانی در عربستان هستند. این اتفاق البته به غایت بی شرمانه و ضد انسانی است که باید مورد اعتراض جدی  قرار می گرفت، اما بعضی از هموطنان به کمتر از نابودی عربستان رضایت نمی‌دهند.

 اگر به این دسته بگویید با این حساب برزیل هم باید ایران را به خاطر آزار جنسی شهروندش توسط آقای متفاوت فرهنگی نابود می‌کرد، در عرض 5 دقیقه ثابت می‌کنند که شما ایرانی نیستید و نسب تان به اطراف گینه بیسائو یا جزایر فاکلند بر می‌گردد که البته من نمی‌دانم چرا استکبار چنین نام‌هایی را روی این جزیره‌ها می‌گذارد.

 به هرحال باید به این گروه از آریایی‌ها هم حق داد. چون اگر یک ایرانی خدای نکرده مرتکب چنین عملی شود حتما حکمتی در آن نهفته است ولی کار اجانب علی القاعده از روی بی‌حکمتی، کینه توزی و عداوت است.

گروه دیگر هم وایبریونی هستند که آدم وقتی پیام‌های گروهی‌شان را می‌خواند فکر می‌کند صبح تا شب دارند برای مظلومیت دو نوجوان ایرانی ضجه می‌زنند ولی هر لحظه ممکن است در خلوت به شما پیام بدهند که: جوک آزار و اذیت جنسی جدید چی داری. من خطاب به والدین این گروه می‌گویم به دنیا آوردن اینها اصلا شوخی قشنگی نبود. لطفا دیگر از این شوخی‌ها نکنید. گروه سوم بهره برداران سیاسی هستند. برای این گروه که از جا به جایی شیر آب گرم و سرد توالت‌های عمومی بین راهی هم بهره برداری سیاسی می‌کنند، مسئله آزار و اذیت جنسی و عربستان در حکم باقلوا محسوب می‌شود.

 حالا شما فرض کنید اشخاص قربانی این واقعه بعد از آن حادثه تلخ و دلخراش به میهن عزیز برگشته‌اند و به محض ورود با موج نژادپرستی، فحاشی، جوک وایبری و بهره برداری سیاسی در قالب حمایت از آنها مواجه می‌شوند. خب این قربانی یا خانواده قربانی حق ندارد کله خود را به دیوار بکوبد؟ به طورکلی اگر کسی در خارج از مرزها از دست بیگانگان متخاصم بتواند جان سالم به در ببرد، در داخل کشور ما عمرا بگذاریم زنده بماند.

 راستی ... گفتم شکایت یاد یک موضوعی افتادم ... این عزیزانی که به شوخی با خط قرمز ها (همان انواع مشاغل و حرف!) حساسیت نشان می‌دهند آیا همان حساسیت را روی جوک‌های سیاه با موضوع آزار و اذیت جنسی هم دارند؟ یا مخالفت با این یکی صرف ندارد؟ یا اصلا شوخی با همه چیز اوکی است غیر از شوخی با ما؟ ‌

لطفا در نظرهای خود الفاظ زشت به‌کار نبرده، و از توهین به افراد حقیقی و حقوقی به هر نحوی بپرهیزید . در صورت عدم رعایت، نظر درج شده منتشر نخواهد شد.

 

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:روزنامه قانون