جنجال سخنان دوچرخه سوار ایرانی علیه نظام
دوچرخه سوار گیلانی حدود 10 روز پیش در مصاحبه با یکی از شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب در بروکسل بلژیک علیه نظام و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین سرسپردگی اش به مسوولان رژیم منحوس پهلوی ، مطالبی بیان کرده بود.

دوچرخه سوار گیلانی که به اروپا سفر کرده بود در اقدامی عجیب و بی سابقه در مصاحبه با یکی از شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار نظر کرد.رییس هیئت دوچرخه سواری گیلان امروز گفت: فرهود گودرزی دوچرخه سوار 50 ساله گیلانی که اول بهمن پارسال سفرش را از رشت به اروپا با هدف پاسداشت پروفسور مجید سمیعی جراح بزرگ مغزو اعصاب جهان آغاز کرده بود، حدود 10 روز پیش در مصاحبه با یکی از شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب در بروکسل بلژیک علیه نظام و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین سرسپردگی اش به مسوولان رژیم منحوس پهلوی ، مطالبی بیان کرده بود.

ایمان دلیل حیرتی افزود: این دوچرخه سوار گیلانی بدون مجوز و هماهنگی هیئت دوچرخه سواری گیلان و همچنین فدراسیون دوچرخه سواری راهی این سفر شده بود.

وی تصریح کرد: این دوچرخه سوار با حمایت مالی و بدرقه برخی از مسوولان شورای اسلامی شهر رشت ، اداره کل ورزش و جوانان گیلان و رضوانشهر سفرش را از رشت آغاز کرد.

 

گردآوری : گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع : iribnews.ir