چند کلام از آقای عمه نژاد استاد اخلاق کشور
طنز: من هم سلام عرض می‌کنم خدمت شما و مردم عزیز کشور. البته آن عده قلیلی که مخالف بنده هستند ایرانی نیستند و من به آنها سلام نمی‌کنم. بی شعورای وطن فروش...

آیدین سیار سریع نوشت:با سلام خدمت شما خوانندگان عزیز ستون بندبازی ضمیمه طنز بی‌قانون و با آرزوی شادکامی برای همه شما در خدمت آقای قدرت عمه نژاد استاد اخلاق کشور هستیم تا بار دیگر از راهنمودهای ایشان استفاده کنیم و قطره‌ای از دریای ادب و دانش ایشان را به سر و صورت‌مان بپاشیم.

- سلام آقای عمه نژاد.

+ من هم سلام عرض می‌کنم خدمت شما و مردم عزیز کشور. البته آن عده قلیلی که مخالف بنده هستند ایرانی نیستند و من به آنها سلام نمی‌کنم. بی شعورای وطن فروش ...

- وضعیت فرهنگی کشور را چطور می‌بینید؟

+ خوشبختانه با هوشیاری و آگاهی مردم وضعیت فرهنگی کشور رو به تعالی است. حالا عده‌ای اقلیت بی خانواده به دنبال مسائل دیگر هستند که در دریای خروشان ملت غرق خواهند شد.

- به نظر شما راهکار چیست؟‌

+ همه این [...] ها را بیندازیم توی دریا که تمیز شوند.

- راهکار عملی‌تر نیز دارید؟

+ بیندازیم توی استخر که تمیز شوند.

- ولی ممکن است جان سالم به در ببرند.

+ از بالا می‌اندازیم توی استخر خالی بعدا آب پر کنیم. تضمینی نابود می‌شوند.

- متاسفانه دیده می‌شود که وزیر ارشاد به جای نابود کردن سینما و تئاتر و موسیقی به فکر احیای آنهاست و با عناصر فاسد جلسه می‌گذارد و به آنها قول مساعد ‌می‌دهد. شما چه فکر می‌کنید؟

+ آقای روحانی در اکثر حوزه‌ها عملکرد خوبی داشتند مثل مقاومت در برابر حضور زنان در ورزشگاه و برقرار ماندن گشت‌های ارشاد منتها یک اقلیت [...] ای در دولت ایشان می‌خواهد فساد و نیستی و تباهی به بار آورد که ان‌شاءا... مردم نمی‌گذارند.

- شما اگر اشتباه نکنم با اقلیت کلا مشکل دارید، درست است؟

+ بله. اقلیت خیلی من را اذیت می‌کند. ریشه این انزجار هم حدود سال 76 است که عده زیادی رای دادند ولی یک اقلیتی رای آوردند و دولت تشکیل دادند و بعد از آن یک اقلیتی به خیابان ریختند به بهانه ایران و استرالیا و بعد کنسرت گذاشتند و کف و سوت و جیغ و هورا می‌کشیدند و از آن موقع این اقلیت آسایش مردم را به هم زده‌اند. فقط نمی‌دانم این اقلیت چرا روز به روز دارد گسترده‌تر می شود.

دیروز زن و بچه من آمده‌اند می‌گویند پول بده برویم کنسرت! آنها پنج نفر بودند و من یک نفر.

برای همین گفتم شما در اقلیت هستید و من دوزار به شما نمی‌دهم.

- مشکل اصلی کشور در حال حاضر چیست؟

+ همین اقلیت‌ها هستند.

- با تشکر از وقتی که در اختیار ما قرار دادید.

+ با تشکر از شما و همکارانتان که در اقلیت قرار دارید.

 

منبع: روزنامه قانون