باورتان میشود احمدی نژاد کارگردان شد!!!
طنز: محمود احمدی نژاد: نویسندگی و کارگردانی آثار غیرعلمی-تخیلی، اکشن، عاشقانه، کمدی‌های بزن و بکوب (slap stick) کمدی بزن و در رو (slap and run) و کمدی بزن و همینجوری تو چشم آدم نگاه کن (slap and look) و تدریس مبانی گروتسک در موسسات هنری...

 آیدین سیار سریع نوشت:بسیار اتفاق افتاده که در این مرز پرگهر وقتی با اخبار سیاسی مواجه می‌شویم یا گفته‌های مسئولان را می‌شنویم چشمان‌مان از حدقه در می‌آید و می‌گوییم wtf (مخفف ولم کن تو رو به فلانی) به نحوی نشان می‌دهیم که چنین اتفاقی در باور ما و در باور هیچ گنجشکی نمی‌گنجد. آخر یعنی چی که مثلا دکل گم شد؟ یعنی چی که دو تا دیپلمات در جریان مذاکرات به سمت هم خودکار پرت کردند؟ صادق خرازی کلا یعنی چی؟ اینا واقعی‌اند؟ فتوشاپ‌اند؟ چی هستند؟ همه این سوالات، ابهامات، تعجب‌ها و حیرت‌ها با راهکاری که آقای عبدالحسین روح الامینی از شاکیان سعید مرتضوی داده قابل حل است.

ایشان گفته «مرتضوی تبحر بسیاری در وارونه سازی حقیقت دارد و باید مشاور فیلم‌های پلیسی و جنایی شود.» بسیار خب. حالا تصور کنید همه این عزیزان حیرت انگیز (incredibles) وارد فیلم و سینما و تلویزیون و تئاتر شوند. خب دیگر چه جای تعجبی می‌ماند؟ اگر هم بچه یک موقع سوال کرد آدم نمی‌ماند حیران که چه جوابی بدهد. با اطمینان می‌گوییم اینا همه‌اش فیلمه بابایی. الکیه! این دکل‌ها رو هم که می‌بینی با اَفتِراِفِکتس و برنامه‌های جلوه‌های ویژه ناپدید می‌کنن. وثیقه گذاشتن کویر لوت هم در اصل یک نوع تکنیک سینماییه که اولین بار توسط کمپانی برادران پاکنر (محمود اسپیلبرگ و یارانش) ابداع شد. ملاحظه می‌فرمایید؟ با این شرایط خیلی راحت همه چیز را می‌پذیریم.

همه اتفاقات هم به راحتی توجیه می‌شود. مرتضوی هم به راحتی در ژانر وحشت (برای مطبوعات) و ژانر جنایی-معمایی (برای سایر اصناف) قابل تبیین است! برای بقیه عزیزان هم با توجه به استعدادهایشان در عالم سیاست سِمَت‌هایی در سینما در نظر گرفته شده است. از تمامی نامبردگان خواهشمند است هر چه سریع‌تر جهت احراز هویت به خانه سینما مراجعه کنند:

محمود احمدی نژاد: نویسندگی و کارگردانی آثار غیرعلمی-تخیلی، اکشن، عاشقانه، کمدی‌های بزن و بکوب (slap stick) کمدی بزن و در رو (slap and run) و کمدی بزن و همینجوری تو چشم آدم نگاه کن (slap and look) و تدریس مبانی گروتسک در موسسات هنری

کریمی قدوسی: طراح صحنه

حمید رسایی: مدیر صحنه

بذرپاش: منشی صحنه

محمد علی آبادی: زیرنویس انگلیسی

صادق خرازی: طراح لباس و بدلکار در سری جدید مجموعه‌های تلویزیونی هشدار برای کبری 11، اخطار برای اکرم 75، قلب و بوس برای ندا (تاسیس93)

مهدی کوچک زاده: موسیقی متن فیلم‌های حماسی (به دلیل حضور ثابت صدای فریادهای دلسوزانه ایشان در بک گراند نطق نمایندگان. بارها دیده‌ایم که تصویر سخنرانی یک نماینده پخش می‌شود ولی صدای کوچک زاده به گوش می‌رسد. رامین جوادی از دکتر کوچک زاده به عنوان الگوی زندگی خود یاد کرده است).

گودرزی وزیر ورزش و جوانان: بازیگر نقش مقابل قهرمان داستان، ضد قهرمان، بد من، صدای برونکا
رحمانی فضلی وزیر کشور: کمک به فیلمنامه‌نویس جهت ایجاد تعلیق در سناریو. (به‌طور مثال 88 دقیقه از فیلم مخاطب فکر می‌کند که الان قهرمان داستان افشا می‌کند ولی در دو دقیقه پایانی متوجه می‌شود که افشا کردن کار بدی است و آخر فیلم همه به خوبی و خوشی ازدواج می‌کنند.)

گفتنی است از مهارت‌های افراد فوق الذکر در پروژه سینمایی «فتوشاپی‌ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی استفاده خواهد شد. با شنیدن این خبر جمعی از هنرمندان به ساخت و ساز روی آوردند و جمعی از ورزشکاران (همینجوری بدون دلیل) به شورای شهر وارد شدند. وضعیت سیاسی کشور مطلوب گزارش می‌شود.

منبع: روزنامه قانون