از احمدی نژاد تا تتلو ، اگر به فضا بروند چه چیزی روز زمین جا میگذارند؟
دکتر والنتینا تراشکووا، نخستین زن روسی در فضا، اعلام کرده که در سفر خود به فضا در عصر شوروی سابق، مسواکش را در زمین جا گذاشته بود.

خاطره احمدی‌نژاد از سفر به مریخ و کمپین نه به خودرو در فضا!

"دکتر والنتینا تراشکووا، نخستین زن روسی در فضا، اعلام کرده که در سفر خود به فضا در عصر شوروی سابق، مسواکش را در زمین جا گذاشته بود."

با توجه به خبر فوق، می توان حدس زد اگر افراد زیر به فضا بروند، چه چیزهایی را در زمین جا می گذارند:

سعید جلیلی
چیزی جا نمی گذارد، منتها به محض خارج شدن از جو زمین، برگه ای پیدا می كند كه روی آن یكی از نقدهای جدی اش به برجام را یادداشت كرده بوده و یادش رفته بوده در جلسات نقد برجام، آنرا بیان كند. پس بلافاصله با فضا پیما به سمت ساختمان مجلس در میدان بهارستان، دنده عقب می گیرد!

هاشمی رفسنجانی
یادش می افتد قلم و كاغذ برای ثبت خاطراتش از فضا را همراه نیاورده. پس تصمیم می گیرد به سمت زمین برگردد، اما ناگهان متوجه می شود الان همین اتفاق خودش شده خاطره!

علی لاریجانی
یادش می افتد صندلی ریاست مجلس را همراه نیاورده ولی بعد با خیال راحت به صندلی فضا پیما تكیه می زند چون به خاطر می آورد قبل از ترك مجلس، روی صندلی به تعداد كافی پونز ریخته و كسی نمی تواند در غیابش تكیه بر جای بزرگان بزند، آن هم به گزاف!

محمود احمدی نژاد
یادش می افتد اسنادی را كه از كاندیدای رییس جمهوری مریخ داشته و قرار است آنرا در مناظره شبكه "مریخ تی وی" رو كند، در زمین جا گذاشته... پس به راننده فضا پیما می گوید سروته کن! راننده فضاپیما می گوید این برخلاف مقررات است. احمدی نژاد گوشه كاغذی را به او نشان می دهد. راننده فضا پیما در حالیكه می گوید: "تو رو خدا به كسی نگی ها!" به سمت میدان نارمك دور می زند!

محمد رضا نعمت زاده (وزیر صنعت)
جهت مبارزه با كمپین خرید و فروش خودروی صفر، به جای فضا پیما با یك دستگاه پراید راهی فضا می شود. در راه با یك سفینه تصادف می كند و سفینه تا شیشه جلو جمع می شود ولی پراید بدون هیچ آسیبی می خواهد به راهش ادامه دهد كه جناب وزیر یادش می افتد مدارك خودرو و گواهی نامه اش را در خانه جا گذاشته. این جاست كه به خاطر فقدان مدارك مربوطه، توسط پلیس فضایی به نزدیك ترین ایستگاه فضایی هدایت می شود.

بابك زنجانی
بازپرس و شاكی و مدعی العموم و كلی بدهی را جا می گذارد و می رود!

محمد جواد ظریف
متوجه می شود نسخه اصلی برجام را جا گذاشته. ابتدا خیلی نگران می شود ولی بعد خوشحال می شود كه آنرا جا گذاشته، چون با خودش احتمال می دهد شاید در آینده یكی از مخالفان برجام یا فرزندان آنها یا نوه های شان یا نوادگان شان بخواهند نگاهی به متن آن بیندازند و ببینند اجدادشان ، قرن ها دقیقا داشتند با چی مخالفت می كردند؟!

امیر تتلو
به محض خارج شدن از جو، یادش می آید او یك خوانند زیرزمینی است و، وجود یك خواننده زیر زمینی در فضا، همان قدر عجیب و خطرناك است، كه یك ماهی بخواهد از كف دریا، برود نوك قله اورست! این جاست كه ناگهان اكسیژن و لایك هواداران خون تتلو به شدت پایین می آید، و او چاره ای ندارد جز این كه سر فضاپیما را به سمت زیر زمین كج كند!

منبع: آفتاب