برخورد قرائتی با آقای دوربینی
"از چهره‌ای قرانی که انتظار اخلاق قرآنی از او می‌رود، چنین توقع بود که به صورت غیرمحسوس، کسی را مامور کند تا آقای دوربینی را از صحنه خارج کند، بی آنکه او را در میان جمع شرمنده و خجالت زده کند."

آقای قرائتی عذرخواهی کنید

محمد مهاجری در یادداشتی درباره برخورد حجت‌الاسلام قرائتی با آقای دوربینی، در خبرآنلاین نوشت: لابد این ویدئو را دیده‌اید که جناب آقای قرائتی، حین اجرای برنامه در یکی از امامزاده‌های تهران، آقای دوربینی را در وسط جمعیت می‌بیند و با حالت تغیر می‌گوید این آقا را بیرونش کنید.

شخصیت و جایگاه آقای دوربینی را مردم ایران می‌شناسند، شخصیت و جایگاه آقای قرائتی را هم.

از چهره‌ای قرانی که انتظار اخلاق قرآنی از او می‌رود، چنین توقع بود که به صورت غیرمحسوس، کسی را مامور کند تا آقای دوربینی را از صحنه خارج کند، بی آنکه او را در میان جمع شرمنده و خجالت زده کند.

حالا هم گرچه دیر شده، اما توقع از آقای قرائتی این است که شخصا و در حضور جمع از آقای دوربینی عذرخواهی کند تا "درسهایی از قرآن" ایشان، بطور عملی هم برای مردم ملموس شود.

 حرف های خواندنی آقای دوربینی

photo_2017-10-17_01-43-03.jpg

 احتمال دیدار حجت الاسلام قرائتی با آقای دوربینی

سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی پس از اتفاق روز گذشته، با انتشار پستی در صفحه خود در اینستاگرام، نکاتی در این باره یادآور شد.

ظاهرا عزت الله ضرغامی با حجت الاسلام قرائتی تماس تلفنی برقرار کرده و در این باره با ایشان صحبت کرده است. از قرار معلوم حجت الاسلام قرائتی از برخوردشان با آقای دوربینی ناراحت هستند و احتمالا با او دیداری خواهند داشت.
 
عزت الله ضرغامی در اینستاگرام خود نوشته است:

"ویدئوی برخورد آقای قرائتی با آقای حسین نمازی معروف به آقای دوربینی در فضای مجازی انعکاس گسترده‌ای داشته است.
 
امروز با آقای قرائتی تماس گرفتم و در این مورد با ایشان صحبت کردم.
 
کاملا معلوم بود که خود ایشان از این مسئله بسیار ناراحت هستند.دلیل عصبانیت شان را در آن برنامه برای من توضیح دادند ولی تصریح کردند که از رفتار خود پشیمان هستند. گفتند که ما فقط چهارده معصوم داریم و همه ممکن است خطا و اشتباه کنند. آقای قرائتی از خدا و جناب آقای نمازی و هر کس دیگری که به هر دلیلی از ایشان ناراحتی به دل دارد عذرخواهی کردند. احتمالا با آقای دوربینی ملاقات می کنند و خبرش را هم منتشر می کنند.خوب از جناب آقای قرائتی هم جز این صراحت و صداقت توقع دیگری نیست.
 
در واقع آنچه که مایه تعجب بینندگان فیلم شده این بود که از آقای قرائتی با آن سابقه ارزشمند و شخصیت دوست داشتنی چنین توقعی نداشتند.
 
به دوستان عزیزی هم که دلسوزی کردن و نوشتند که دوران ۴۰ ساله آقای قرائتی به پایان رسیده و خوب است از صفحه تلویزیون کنار رود صادقانه عرض می کنم آقای قرائتی تمام شدنی نیست".

 

عذرخواهی توئیتری استاد قرائتی 

photo_2017-10-17_14-46-25.jpg

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: خبرآنلاین