تعجب ترامپ از زنبیل قرمز حمید بقایی
علی زراندوز نوشت: یکی از مسئولان پلیس، در گفت‌وگو با خبرنگاران، سکته‌های مشکوک برخی شهروندان در روزهای اخیر را با بازی «زنبیل قرمز» بدون ارتباط دانست و گفت:«بازی زنبیل قرمز که از 40سال قبل توسط برخی نزدیکان رییس‌جمهور سابق آغاز شد، روی اعصاب بسیاری از مردم

طنز؛ از مراحل بازی «زنبیل قرمز» تا تعجب ترامپ

یکی از مسئولان پلیس، در گفت‌وگو با خبرنگاران، سکته‌های مشکوک برخی شهروندان در روزهای اخیر را با بازی «زنبیل قرمز» بدون ارتباط دانست و گفت:«بازی زنبیل قرمز که از 40سال قبل توسط برخی نزدیکان رییس‌جمهور سابق آغاز شد، روی اعصاب بسیاری از مردم تاثیر منفی داشته ولی تاکنون هیچ مورد سکته و خودکشی مرتبط با آن کشف نشده است». در همین رابطه خبرنگار ما توانست به برخی مراحل بازی پیچیده زنبیل قرمز دست پیدا کند که برخی از آن‌ها عبارتند از:«عکس یک زنبیل قرمز را با خودکار قرمز روی دستت بکش، روزی 100 بار بنویس: زنبیل قرمز حق ماست، در یک جای خلوت، بالای یک بلندی برو و آن بالا به دستاوردهای زنبیل قرمزی‌ها فکر کن و هر چی دلت میخواد داد بزن،یک کیک زنجبیلی به شکل دکل نفتی درست کن و بعد آن‌را جایی که عقل کسی به پیدا کردنش قد ندهد، قایم کن».

بازرسانی که 40سال قبل وارد صندوق ذخیره فرهنگیان شده بودند تا ابعاد واقعی اختلاس در این صندوق را بررسی کنند، 40سال است از این صندوق خارج نشده‌اند و همین موضوع نگرانی خانواده‌های آن‌ها را به دنبال داشت و به همین خاطر، با حضور مسئولان مربوطه درِ این صندوق پس از 40 سال باز شد! به محض باز شدن در صندوق، یکی از بازرسان که ریش سپیدش تا دم زانویش رسیده بود، با عصبانیت گفت:«ای بابا... تازه داشتیم عددها رو با هم جمع می‌کردیم ها... لولای درِ صندوق صدا داد، حواسمون پرت شد! در رو ببند داداش بذار به حساب و کتابمون برسیم بلکه تا 40 سال دیگه تموم بشه، بریم به زن و بچه‌مون برسیم».

40سال از زمانی که دونالد ترامپ به بمب افکن‌های آمریکا و رییس‌جمهور کره‌شمالی به سایت‌های موشکی این کشور دستور آماده باش داده بودند، می‌گذرد و در این مدت اختلاف‌های لفظی بین این دو کشور به شدت ادامه دارد و آماده باش مذکور هم همچنان پابرجاست! به گزارش خبرنگار ما، دونالد ترامپ شب گذشته به صورت سر زده از یکی از پایگاه‌های هوایی آمریکا بازدید كرد و در کمال تعجب، دید خلبان‌ها با لباس بالا تنه فرم و پیژامه در پایگاه حاضر هستند! آن‌ها در پاسخ سوال ترامپ که‌:«این چه وضعشه سر پست حاضر شدین؟ چرا بالا تنه‌تون لباس فرم نظامیه؟» یکی از خلبان‌ها پاسخ داد:«چون 40 ساله میگی با کره‌شمالی ممکنه جنگ بشه!» ترامپ دوباره پرسید:«پس چرا لباس فرم رو با پیژامه و دمپایی لا انگشتی پوشیدین؟» و خلبان مورد نظر جواب داد: «چون همه میدونیم عمرا جنگ بشه».

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir