دروغ‌پردازی با تصاویر یکی از طلاب حوزه علمیه در رسانه‌های مجازی
امیر حسین شهبازی، یکی از طلبه هایی ست که اخیرا تصاویر وی توسط برخی افراد سودجو کپی برداری شده و در پیجی به نام احمد دشتلو با اطلاعات دروغ منتشر می شود.

طلبه حوزه علمیه اطلاعات تصویر خودش را در رسانه های ضد انقلاب تکذیب کرد

این طلبه حوزه علمیه با ارسال یادداشتی به خبرآنلاین اطلاعات منتشر شده با تصویر خودش در برخی رسانه های ضدنظام را تکذیب کرد.

متن ارسالی وی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
پناه می برم به خدا از تهمت زنندگان، پناه می برم به خدا از دروغگویان.
این جانب امیر حسین شهبازی طلبه ساده ای که در تهران مشغول به تحصیل هستم و نه مدرس حوزه علمیه، نه مدرس دانشگاه، نه مربی جودو و نه طلبه ای از مشهد.
اینها جزئی از اباطیلی هستند که به نام احمد دشتلو و با عکس بنده منتشر شده است و بنده صراحتاٌ و علناٌ این هویت منتشر شده در فضای مجازی در چندروز گذشته را تکذیب می کنم.
در روز های گذشته تصویری برای بنده ارسال شد که متنی تنش زا و خلاف اعتقادات من و کاملا خلاف عقل، عرف و شرع در آن جای گرفته بود.
این متن با تصاویر بنده که توسط معانیدن کپی برداری شده و در پیجی به نام احمد دشتلو منتشر شده بود که ابتدائا این سوال برای من پیش آمد که این کار چه کسی می تواند باشد و به په دلیلی انجام شده؟
اما به هیچ جوابی نرسیدم و منتظر اتمام این ماجرا بودم که ناگهان تصاویر خود را رسانه های معاند نظام مشاهده کردم اما نه با اسم و مشخصات بنده با صفحه ای جعلی.
در این جا از شخص یا اشخاصی که سبب این توهین به نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و سپس این جعل ناروا به بنده را انجام داد اند ابتدا به درگاه خداوند منان و سپس به مراجع قانونی شکایت می کنم.
نه فقط به علت توهین به شخص خودم بلکه به خاطر توهین و بدبین کردن مردم نسبت به روحانیت و به دلیل به بازی گرفتن احساسات مردم شریف ایران. تُعِزُّ مَن تَشاءُ وَتُذِلُّ مَن تَشاءُ . امیر حسین شهبازی.


دروغ‌پردازی با تصاویر یکی از طلاب حوزه علمیه در رسانه‌های مجازی+تصویر

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: khabaronline.ir