فروش زمین در کیش به خارجیان!
روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش در پی سخنان مطرح شده مبنی بر فروش زمین به خارجیان در منطقه آزاد کیش اقدام به انتشار تکذیبیه ای کرد.

فروش زمین در کیش به خارجیان کذب است

روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تکذیب فروش زمین به خارجیان در این منطقه آورده است:

"اظهارات غیر واقع یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص واگذاری بخشی از زمین های کیش به خارجیان بلافاصله تبدیل به خوراک معاندین نظام و دستاویزی برای تبلیغ علیه جمهوری اسلامی شده است.

متأسفانه مدتی است برخی در فضای اطلاع رسانی کشور به راحتی و بدون استناد به مدارک و ادله، مسایلی را مطرح می‌کنند که حداقل هزینه آن تخریب سرمایه اجتماعی کشور می‌باشد و برای خنثی کردن این سخنان غیر مستند و غیر واقع و جلوگیری از تشویش اذهان عمومی بخشی از توان و انرژی دستگاه‌های ذیربط صرف می‌شود که به غیر از ضرر عایدی برای هیچ کس ندارد.

امروزه تهمت‌ها و شایعات کذب از سوی برخی عناصر معلوم الحال در احوال جاری کشور در فضای مجازی کشور مطرح می‌شود که به دلیل عدم توجه مردم غالباً بی‌ اثر هستند اما زمانی که یک مقام مسئول علی‌الخصوص نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی سخنی بر زبان می‌راند که مغایر با شئونات کشور است جای بحث پیدا کرده و بلافاصله اثرات منفی و زیانباری به بار می‌آورد. نمونه بارز آن اعلام خبر کذب واگذاری اراضی به خارجیان در منطقه آزاد کیش می‌باشد که از بنیان نادرست است.

لذا از این نماینده محترم انتظار می‌رود چنانچه مستنداتی در رابطه با اظهارات خود دارد، ارایه دهد و از تحمیل هزینه بیشتر به نظام جلوگیری نماید."

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir