پدر صاحب سگ‌های لواسان: این حادثه اتفاقی بود
پدر صاحب سگ‌های جنجالی لواسان پس از ماجرای حمله سگ‌ها به دخترک خردسال جزئیات حادثه را تشریح کرد

پدر صاحب سگ‌های لواسان: این حادثه اتفاقی بود

پدر صاحب سگ‌های جنجالی لواسان پس از ماجرای حمله سگ‌ها به دخترک خردسال جزئیات حادثه را تشریح کرد.

او می‌گوید: ماجرای این سگ‌ها تمامی ندارد. این یک حادثه ناخواسته بود. باورکنید وقتی این اتفاق رخ داد غروب بود. تا ساعت چهار صبح پسرم در حال خودش نبود. آنقدر استرس داشت که تصمیم گرفتم او را به بیمارستان منتقل کنیم.

مرد می‌گوید: نژاد سگ‌ها ژرمن شپرد و پیتبول بود. ژرمن شپرد برای یکی از دوستانم بود که مدتی قبل سفری به خارج از کشور داشت و این حیوان را امانت دست ما سپرد. آن یکی هم برای پسرم بود که یکی از دوستانش پیشنهاد داده بود که خریداری کند و از آن‌ها نگهداری کند. من با اصطلاح سگ گردان موافق نیستم . هر چند قصد هم ندارم کاری که پسرم مسبب آن بوده را کم اهمیت جلوه بدهم. منطقه ای که ما در آن زندگی می کنیم ییلاقی است.

اکثر خانه ها ویلایی است و سگ نگهبان دارند. ما از خانواده های قدیمی ساکن در این محدوده هستیم . قبول دارم که سگ نگهبان با سگ هایی که پسرم از آنها نگهداری می کند فرق دارند. این اتفاق حاصل یک سهل انگاری بود و در حال حاضر سگی که امانت دست پسرم بود به صاحبش برگردانده شده و سگی که خودش از آن نگهداری می کرد را هم به کمپ سپرده ایم.

باور کنید سگ‌هایی نبودند که وحشی باشند. با این حال گذشته رخ داده و متاسفانه نمی‌توان اتفاقی را که رخ داده درست کرد.

او  ادامه می‌دهد: این یک حادثه ناخواسته بود، انسانی که شرف داشته باشد قبول نمی‌کند یک سوزن در دست کسی برود چه برسد به این که یک دختر بچه این اتفاق برایش رخ دهد. من به رئیس دادگستری لواسان دو روز پس از این حادثه توضیح دادم که آن اصولی را که معتقد هستم انجام می‌دهم و طبق قانون رفتار می‌کنم.از دست سایت ها و خبرگزاری هایی هم که به جای حل مساله قصد جو سازی و بهره برداری های خاص از این حادثه دردناک داشتندخیلی ناراخت هستم.

وی گفت: ما هم ناراحت هستیم. اما آن چیزی که نمی‌توانیم تغییر بدهیم زمان است. بار‌ها به خانواده دختر بچه گفتم شما مرا در کنار خود ببینید تا زمانی که این دختر از نظر روحی و جسمی درمان نشده، در کنارتان هستم، بحث قانونی را طی بکنید، اما دلیل بر این نیست که شما رضایت بدهید. من مطیع قانون هستم. باورکنید ما همان شب اول به همراه پدر خانواده مصدوم به بیمارستان رفتیم. از همان دقایق اولیه حضور داشتیم منتی نیست ما وظیفه مان را انجام دادیم . هر کاری از دست من و خانواده ام بر بیاید انجام می دهم.

مرد می‌گوید سگ‌ها درحال بازی بودند که به سمت خانواده می‌روند، آقا بلند می‌شود. پسرم همان موقع می‌گوید نترسید این سگ‌ها آسیبی به کسی نمی‌رسانند. اما متاسفانه پدر خانواده با لگد به سگ‌ها لگد می‌زنه. در همین لحظه دختر بچه جیغ می‌زند و از خانواده دور می‌شود. سگ‌ها از جهت فطری تحریک می‌شوند تا پسرم خواست سگ را بگیرد بچه را گاز می‌گیرد. یکی از بچه‌های لواسان برای اینکه صورت بچه آسیب نبیند سرش را در آغوش می‌گیرد و کودک را به طرف خودش می‌کشد همین اتفاق باعث عمیق شدن زخم دختربچه می‌شود. پسرم با مشت به سرو کله سگ می‌زند تا سگ را جدا کند.

سگ‌ها قلاده داشتند حتی پسر دوست این خانواده که این مطالب رو منتشر کرده بجای اسم قلاده از گردنبند چرمی استفاده کرده است، ما به این گردنبند چرمی قلاده می‌گوییم.

مرد اضافه کرد: اعلام کرده‌اند که سگ داشته بچه را می‌خورده و صاحب سگ در آن زمان گفته دست به سگ‌های من نزنید که این ماجرا واقعیت ندارد. خودم قبلا سگ‌ها را در روز‌های تعطیل به کوه‌های نزدیک خانه می‌بردم، اما متاسفانه در مسیرم یک انبار شهرداری بود که نگهبانانش ۵ سگ در آنجا داشتند و آن‌ها را به طرفم می‌فرستادند. حتی یک بار دستم را زخمی کردند.

بار‌ها گفته ام و حالا هم می‌گویم من تا آخر در کنار این خانواده هستم و مطیع اجرای قانون در مورد پرونده پسرم هستم .

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir