هاشمی با تهدید عقب‌ نشینی نمی‌کند
مشاور رئیس‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام، در گفت‌وگویی به بیان دیدگاه‌های خود درباره حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه امیرکبیر و حواشی آن پرداخت.

قدرت الله علیخانی مشاور رئیس‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور چهره‌هایی چون آیت‌الله هاشمی در چنین محیط‌هایی مسبوق به سابقه است. طبیعی است که چه در زمان انقلاب و چه در سال‌های پس از آن گروه‌ها و نحله‌های انحرافی‌ای وجود داشتند که نزدیکی میان روحانیت آگاه، اصیل و انقلابی را با منافع خود همسو و هم جهت نمی‌دیدند و رویکرد و واکنش آنها نیز چیزی جز تخریب، فحاشی، تهدید و هیاهو نبود.

علیخانی درباره واکنش آیت‌الله هاشمی به تهدیدها درباره حضور در دانشگاه امیرکبیر نیز اظهار کرد: برای چهره ای چون آقای هاشمی این موضوع آشناست. به همین دلیل شاهدیم که ایشان برای حضور در بین قشر دانشگاهی ذره‌ای تردید نمی‌کنند و علی‌رغم تهدیدها، نه تنها حضور می‌یابند بلکه خانواده خود را نیز همراه می‌برند، چون بهتر از هر کسی می‌دانند ریشه غوغاسالاری ناشی از ترس و ترس محصول بی‌منطقی است و این گروه‌ها هم همچون اسلاف خود اگر چه در ظاهر، عنوان و مشی متفاوت دارند اما در نهایت به دلیل جدا افتادن از متن مردم و خط اصیل رهبری و انقلاب و از همه مهمتر آلت دست شدن، راه به هیچ جا نخواهند برد.

وی تاکید کرد: این دسته با درک درست نیت‌های جاه‌طلبانه و غیرصادقانه محرکان خود علیه چهره‌های دلسوز نظام، بیش از این نگاه‌های مغرضانه داخل و خارج از کشور را به عمیق‌تر شدن اختلافات امیدوار نسازند و در رفتارهای خود سرنوشت ناخوشایند جریان تخریب و هیاهو در مقاطع مختلف انقلاب را مدنظر قرار دهند و از خود بپرسند که چرا علی‌رغم این حجم از حملات به جناب آقای هاشمی هنوز هم جایگاه ویژه ایشان  در دل مردم، رهبری و نظام مستحکم و قابل تامل است و چرا آنها هر روز منزوی‌تر از گذشته می‌شوند؟

 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:entekhab.ir