الهی... روحانی مظلوم!!
معاون اول رئیس جمهور، حسن روحانی را مظلوم ترین رئیس جمهور ایران دانست.

روحانی مظلوم ترین رئیس جمهور ایران است

 اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور،بعدازظهر دیروز با حضور در نشست استانداران سراسر کشور طی سخنانی اظهار داشت: جلسه مشترک دولت با استانداران آخر هفته جاری برگزار می شود و استانداران می توانند مطالب و پیشنهادات خود را در زمینه‌های مختلف ارائه کنند. جهانگیری با بیان اینکه دولت آقای روحانی و شخص ایشان در مقایسه با دیگر روسای جمهور جز مظلوم‌ترین‌هاست، افزود:  به هر حال بنده خودم در دولت آقای خاتمی وزیر و پیش از آن نیز نماینده بودم و می توانم اظهارنظری بابت این بحث داشته باشم.

وی تهاجم به روحانی را بی سابقه عنوان کرد و گفت: این درحالیست که در دوره اول ریاست جمهوری ایشان، گره های بسیار بزرگی باز شده است.

معاون اول رئیس جمهور به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: اگر آقایان بحث انتخابات را دارند که این انتخابات هم به وقت خودش برگزار می شود و در آن زمان رقبا می توانند بیایند و هر طور دوست دارند حرف بزنند و موضع گیری کنند.

جهانگیری گفت: بالاخره قاضی اصلی مردم هستند و رای آنها در صندوق ریخته می شود و اسم هر کسی بیرون بیاید مورد احترام همه است ولی برای تخریب رییس جمهور، آنهم شخصیتی که روحانی و مجتهد و نماینده خبرگان است و ٢٤ سال نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت بوده و الان نیز رییس این شوراست، متاسفانه حرف های بدی زده می شود و خیلی سخیف است که انسان درباره شخصیت دوم کشور اینگونه صحبت کند.

وی ادامه داد: کسانی که آن شرایط را در گذشته به وجود آوردند و ما نجابت می‌کنیم و نمی‌گوییم چه کاری کردند و چه شرایطی برای کشور به وجود آوردند، حالا طلب کار شده اند گویا یادشان رفته چه حجم منابعی در اختیارشان بوده و چگونه این منابع را هدر دادند و در آخر چه تورم و رکودی بر کشور حاکم کردند.

 

منبع: فارس