روحانی با اظهارات سخیف آخوندی برخورد کند
نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس گفت: مردم ۲۹ اردیبهشت پاسخ اظهارات سخیف «آخوندی» را می‌دهند.

پاسخشان را در ۲۹ اردیبهشت مردم می‌دهند

محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ با اشاره به اظهارات اخیر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی علیه برخی از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: آقای روحانی که خودش کاندیداها و اطرافیان آنها را به اخلاق‌مداری در مسیر تبلیغات انتخاباتی دعوت می‌کند باید خودش و اطرافیانش مقید به این موضوع باشد.

وی ادامه داد:اظهارات برخی از اطرافیان آقای روحانی و نسبت دادن برخی الفاظ نامناسب به کاندیداهای انقلابی و ولایی از مصدایق اقدامات خلاف اخلاق اسلامی و سیاسی است.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس تصریح کرد: مرتبط دانستن کاندیداهای انقلابی و ولایی با افرادی که رابطه‌ای با انسانیت ندارند به دور از منطق است.

پورمختار با تاکید بر اینکه کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری در چارچوب تفکرات خود برنامه‌هایی را برای اداره کشور ارائه می‌کنند، گفت: امیدواریم آقای روحانی هرچه سریع‌تر با وزیر راه و شهرسازی برخورد جدی داشته باشد.

وی با بیان اینکه اینگونه از رفتارها از سوی برخی از دولتمردان مسبوق به سابقه است، افزود: شنیدن این چنین بحث‌هایی از سوی افرادی که خود داعیه‌دار اخلاق مداری هستند قدری غریب است.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس با بیان اینکه مردم انقلابی پاسخ اظهارات سخیف آقای آخوندی را پای صندوق‌های رای در روز 29 اردیبهشت خواهند داد، اظهارداشت: مسلماً اینگونه بداخلاقی‌ها به حساب آقای روحانی نوشته خواهد شد و به ضرر وی تمام می‌شود.

 

منبع: تسنیم