ستاد انتخاباتی رئیسی: قالیباف به نفع رئیسی کنار می رود
رئیس ستاد مردمی سید ابراهیم رییسی نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: پیش بینی می شود محمدباقر قالیباف به نفع سید ابراهیم رئیسی کنار برود و در صورت پیروزی، همکار وی در دولت آینده باشد.

قالیباف به نفع رئیسی کنار می رود؟ً!

علی کیهانیان : در دسته بندی نامزدهای 6گانه انتخابات ریاست جمهوری به نظر می رسد رئیسی و قالیباف در عملکرد و خط مشی یکسان باشند لذا پیش بینی می شود با توجه به تحرکات انتخاباتی قالیباف به نفع رئیسی کنار می رود. دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی همچنین درباره ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدهای ریاست جمهوری گفت: خدمت در سایه ساده زیستی و مردم داری محقق می شود لذا انتخابات رقابتی با رویکرد حذف رقبا دارای تبعات منفی بسیاری در روند مدیریتی کشور است.

 کیهانیان افزود: تبدیل این رویکرد به رقابت مشارکتی می تواند ضمن افزایش آرای عمومی و اتحاد فی مابین در افزایش تضارب آرا و دایره بکارگیری افراد متخصص مفید باشد.

 وی ادامه داد: تخریب عملکرد با رویکرد انتقادی نیز می تواند نسبت به افزایش بی اخلاقی موثر باشد لذا برای حفظ شئونات افراد و اخلاق انتخاباتی بهتر است طرح مسایل و بیان مطالب بر مبنای تحلیلی پیشنهادی باشد تا ضمن بررسی وضعیت موجود و آسیب شناسی آن با ارایه راهکارها به وضعیت مطلوب دست پیدا کرد.

 عضو هیات موسس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت همچنین گفت: این امر می تواند نامزدهای انتخاباتی را در رسیدن به اهداف واقعی و ارایه طریق برای رسیدن به وضعیت مطلوب در بین مردم به رای بگذارد و ملت هوشمند با بصیرت و آگاهی انتخاب کند.

 کیهانیان افزود: برای رسیدن به وضع مطلوب از شرایط موجود بهترین گزینه سید ابراهیم رئیسی است که ساده زیستی، شجاعت، خلاقیت و همچنین آگاهی وی از آسیب های مربوط به پرونده های تخلفات می تواند در برنامه ریزی برای جلوگیری از این آسیب ها مفید باشد.

 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه 96 در کشور برگزار می شود.

 

منبع: ایرنا