واکنش نجفی به شایعات هفته‌های اخیر
نجفی شهردار تهران در کانال تلگرامش به شایعات هفته‌های اخیر واکنش نشان داد.

واکنش به شایعه برنامه نوشتن برای نجفی!

محمدعلی نجفی در کانال تلگرامش به جلسه امروز صبح خود با معاونان و مدیران شهرداری تهران اشاره کرده و نوشت: هدف اول و مهم ما خدمت به نظام و مردم  و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نیامدم که شهرداری را به هم بریزیم. وی به شایعات هفته های اخیر هم اشاره کرده و افزوده است: شایعه کرده بودند ۱۰ گروه در حال برنامه نوشتن برای من بودند! همچنین شایعه کرده بودند ۸۰۰ مدیر بلافاصله در شهرداری مستقر می‌شوند که صحت نداشت.
نجفی ادامه داده است: شایعه کرده بودند که تعداد کارمندان شهرداری را به ۱۵ هزار نفر تقلیل می‌دهم که آن هم صحت نداشت.

وی در جلسه با معاونان و مدیران شهرداری تهران همچنین تصریح کرده است: به آقای قالیباف گفتم مگر می‌شود ۱۲ سال شهردار تهران بود و زحمت نکشید که از زحمات ایشان تشکر می‌کنم.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه خدمت افتخار شهرداری است افزوده است: شهرداری یک نهاد خدماتی است منتها معتقدم باید این خدمت با رویکرد اجتماعی باشد. ما افتخار می‌کنیم که شهرداری یک نهاد خدماتی است و به مردم خدمت می‌کند.

وی ادامه داده است: نباید بگوییم شهرداری کارش خدمت و خدمات نیست، نمایشگاه باز باران و سایر فعالیت‌های برنامه ریزی شده از قبل باید ادامه پیدا کند.

وی تاکید کرده است: تا زمانیکه حکمم امضاء نشود به شهرداری نمی‌آیم؛ اما در دفتر خود خارج از شهرداری جلسات و کارها را ادامه خواهم داد.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir