خواسته رهبری از فرمانده جدید کل ارتش
رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا تاکید کرد: بهره گیری از همه ظرفیت‌ها در انجام مسئولیت، خواسته رهبری از فرمانده جدید کل ارتش است.

مراسم معارفه فرمانده کل ارتش

سردار محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی کل قوا در مراسم معارفه فرمانده کل ارتش پس از قرائت احکام صادره از سوی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه «شاهد روند رو به رشد در ارتش هستیم»٬ اظهار کرد: اقدامات فرماندهان ارتش و سرلشکر صالحی باعث دل شادی همه عزیزان ارتشی شده است.

وی خاطر نشان کرد: همراهی سرلشکر باقری در این تغییرات و اظهار نظر خیلی خوب سرلشکر جعفری مبنی بر خوش فکری، تدین و نگاه رو به جلو امیر موسوی باعث خرسندی است.

رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا گفت: آیت‌الله خامنه‌ای در دیداری که با امیر صالحی داشتند، با اشاره به امیر موسوی فرمودند «آقای امیر موسوی هم جانشین خودتان بوده اند». ایشان همچنین هنگام اعطای درجه سرلشکری به امیر موسوی فرمودند «خدا کمکتان کند، کار بزرگ و مهمی است و ان‌شاءالله بتوانید با تعهد، انقلابی گری و مدیریت نظامی این کار را پیش ببرید.»

سردار شیرازی در پایان اظهار کرد: فرماندهی کل قوا به سرلشکر صالحی نیز فرمودند « من به معنای واقعی کلمه و از ته دل از شما تشکر می‌کنم چون در این چند سال تدین، تعهد و امانت و دلسوزی و پاکی را به نحو کامل نشان دادید٬ خدا را شاکرم پاک آمدید و پاک دارید از ارتش می‌روید».

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir