كروبی مثل شما از كیهان متنفر و داغدار است
عكسی كه ظاهرا سید حسن خمینی از كروبی در حال خواندن روزنامه كیهان منتشر كرده با واكنش برخی اصلاح‌طلبان مواجه شده است و آن را موجب خودآزاری بیشتر كروبی دانسته‌اند!

كروبی، همچنان به مبارزه روی تخت ادامه می‌دهد

علی علوی نوشت: عكسی كه ظاهرا سید حسن خمینی از كروبی در حال خواندن روزنامه كیهان منتشر كرده با واكنش برخی اصلاح‌طلبان مواجه شده است و آن را موجب خودآزاری بیشتر كروبی دانسته‌اند! اما دنیا را می‌توان از دریچه سالم‌تر آن نگاه كرد، آنچه كه مشخص است كروبی صفحه بین‌الملل روزنامه كیهان را می‌خواند، چون فرمت اول روزنامه را در دست دارد كه شامل صفحات اول و دوم و صفحات آخر و ماقبل آخر است و كروبی صفحه آخر روزنامه را كه صفحه بین‌الملل است می‌خواند.
 
اگر عكس، كروبی را در حال خواندن صفحه دوم روزنامه كه صفحه سیاسی است نشان می‌داد می‌توانستیم فرض كنیم كروبی مثل شما از كیهان متنفر و داغدار است و فقط دنبال مطالبی درباره خودش می‌گشته و صفحه دوم را خوانده و روزنامه را كنار گذاشته اما رغبت او به خواندن صفحه بین‌الملل روزنامه نشان می‌دهد كه او چنین احساسی را كه شما در توئیت‌هایتان منعكس كرده‌اید به كیهان ندارد، زیرا می‌توانست آن را به دست نگیرد و یا اینكه  احتمالاً اخبار بین‌الملل روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاحات را نسبت به انعكاس حوادث واقعی جهان ضعیف یا سانسور شده می‌داند- همانطور كه واقعاً همین طور است- پس علاوه بر بقیه صفحات كیهان، صفحه بین‌الملل را هم می‌خواند.
 
دیگر آنكه شاید خواندن روزنامه كیهان برای او یك عادت دیرینه است همچنانكه برای بسیاری از پیرمردها چنین عادتی ایجاد شده است و بنابراین چون «ترك عادت موجب مرض است» آقای كروبی همچنان به این عادت ادامه می‌دهد، بنابراین توصیه‌های اصلاح‌طلبان و دلسوزی‌های آنان برای ترك كیهان خوانی چه بسا موجب بیماری برای او شود.
 
سوم اینكه حتماً اصلاح‌طلبان نمی‌خواهند مدعی شوند كه خواندن روزنامه كیهان، تحمیلی محافظان او و بخشی از یك عملیات شكنجه‌آور است و كروبی باید هر روز زیر شكنجه، كیهان بخواند! واضح است كه این كار به خواست خود او و با رضایت انجام می‌شود و بنابراین این همه حرف و كنایه اصلاح‌طلبان و خبرنگاران بی بی سی به او درباره كیهان خوانی، نشان از تمایل ایشان به مدیریت كردن كروبی مانند زمان فتنه است.
 
اگر یك روزنامه شرق یا اعتماد یا آفتاب دست او بود، احتمالا سیل توئیت‌ها و پیام‌های اینچنینی را شاهد بودیم: «كروبی، همچنان به مبارزه روی تخت ادامه می‌دهد»، «كروبی بخوان! بلندتر بخوان!»، «كروبی حقایق را از لابه‌لای اندیشه‌های ما می‌جوید! بخوان به نام گل سرخ در صحاری شب!»
 
بهتر است برای روزهای آینده یكی دوتا از روزنامه‌های خودتان را به دست كروبی بدهید و عكس آن را منتشر كنید و اشعار حماسی و عشقی خود را در ذیل آن منتشر كنید تا این داغی را كه ایجاد شده برای خود سرد كنید.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: روزنامه کیهان