شرح وضعیت جسمانی کروبی از زبان همسرش
فاطمه کروبی همسر مهدی کروبی درباره آخرین وضعیت جسمانی وی گفت: بعد از عمل جراحى اخیر همسرم در بیمارستان لاله كه به صورت موضعى و براى ترمیم شکستگی مهره دوازدهم كمرشان انجام پذیرفت، وی سه روز پس از عمل به محل حصر بازگردنده شد.

عفونت چشمى ناشى از عمل جراحى بود



متاسفانه شرایط جسمى آقاى كروبى ناشى از شرایط ده ساله حصر و اتقاقات اخیر از جمله سه زمین خوردگى و عمل اخیر در مهره كمرشان به شدت آسیب دیده است به نحوى كه در حال حاضر در استراحت مطلق قرار دارند. با این وجود باید اذعان كنم كه شرایط روحىیشان علىرغم همه مشقت ها عالى و بانشاط است.

در چند روز گذشته مشكل چشمى همسرم را آزار مى داد كه دیروز جناب اقاى دكتر قاضى زاده هاشمى وزیر سابق بهداشت و درمان به عیادت و ویزیت آقاى كروبى آمدند. تشخیص ایشان عفونت چشمى ناشى از عمل جراحى بود كه براى درمان چشم آسیب دیده اقدام شد.

دكتر قاضى زاده هاشمى متخصص قابل و برجسته اى است كه در شرایط سخت حصر و در مقاطع مختلف قدم هاى موثرى در درمان و پگیرى امور درمانى محصورین برداشتنند. اینجانب فرصت را غنیمت شمرده و مراتب تشكر و سپاس خود و خانواده را از اقدامات ارزنده ایشان اعلام مى كنم.

همچنین لازم است تشكر خود را از مدیریت و پرسنل بیمارستان لاله به ویژه جراح لایق دكتر سید مجتبى میرى متخصص مغز و اعصاب اعلام مى كنم.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir