عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه اگر دادگاه تشکیل شود لابد آقای کروبی حرف خود را ثابت می‌کند، موارد صورت گرفته در زندان ها را بسیار بیشتر عنوان کرد.
 
ایرنا:مجید انصاری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، درباره نامه مهدی کروبی خطاب به اکبر هاشمی رفسنجانی و چگونگی ثابت کردن این ادعا از سوی کروبی، با خنده پاسخ داد: برای چه کسی باید ثابت کند؟
هنگامی که خبرنگار به اصل "البینة علی المدعی" اشاره کرد، انصاری گفت: اگر دادگاه تشکیل شود، لابد آقای کروبی حرف خود را ثابت می‌کند.
عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز ادامه داد: این حرف شما چیست؟... ایرنا هم که این خبرها را پوشش نمی‌دهد حالا من هم اگر مصاحبه کنم چه خاصیتی دارد؟
هنگامی که خبرنگار از او پرسید "اگر شما صحبت کنید چرا نباید آن را پوشش داد؟"، انصاری گفت: ایرنا متاسفانه یکجانبه‌گرایی می‌کند... ایرنا خبرگزاری آقای احمدی نژاد است تا خبرگزاری ملت.
وقتی که به او گفته شد که "این اتفاق به دلیل حرف نزدن افرادی همچون شماست"، این مسئله را رد کرد.
وقتی به او گفته شد اگر صحبتی در این زمینه دارد، می‌تواند مطرح کند، انصاری با بیان اینکه "من صحبت خاصی در این زمینه ندارم"، تاکید کرد: مطمئنا آقای کروبی بدون مدرک صحبت نمی‌کند.
گزارش ادعاهای مطرح برای مقامات رفته است
انصاری در این هنگام با تاکید بر اینکه برای مصاحبه صحبت نمی‌کند، ادعا کرد موارد اعلام شده از سوی کروبی بسیار بیش از اینهاست.
او ادامه داد: با کمال تاسف اینها صحت دارد و آدم باید به قول امیرالمومنین (ع) آرزوی مرگ کند که در جمهوری اسلامی کار به اینجا برسد که چنین فجایعی رخ دهد... نه یک مورد بلکه متعدد بوده است.
انصاری با تکرار ادعاهای بدون سند کروبی افزود: شما به عنوان یک شهروند وقتی خبر این موارد را می‌شنوید نباید آرام و قرار داشته باشید. آن هم یکی دو مورد نیست.
عضو مجمع روحانیون مبارز مدعی شد: اصل قضیه قطعی و اثبات شده و گزارش آن برای مقامات رفته است.
هنگامی که از او درباره دلیل نامه‌نگاری کروبی به هاشمی رفسنجانی به جای هاشمی شاهرودی سئوال شد، گفت: در این زمینه لابد امیدی به رسیدگی نداشته است. وی به هاشمی از باب خبرگان نوشت.
انصاری در پاسخ به اینکه سایت حزب اعتماد ملی نوشته است که کروبی این نامه را به دلیل بی پاسخ ماندن آن از سوی هاشمی منتشر کرده است، در این زمینه اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: من نپرسیدم. شاید آقای هاشمی به رهبری انعکاس داده باشد، من خبر ندارم اما اصل قضیه قطعی است.
گفتنی است مجید انصاری در دهه 60 رئیس سازمان زندان ها بود و اتهاماتی که در نامه اخیر کروبی مبنی بر تجاوز در زندان ها به بازداشت شدگان مطرح می شود، تکرار همان ادعاهایی است که در دوره مسئولیت انصاری در زندان ها توسط گروهک منافقین مطرح می شد. 
 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: irna.ir